רודריגו הוצג בריאל. פרס: "החתמנו את אחד מכוכבי העתיד"

רודריגו
רודריגו | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

החלוץ הברזילאי בן ה-18, שכלל לא בטוח שישחק בקבוצה הבוגרת, היה נרגש במיוחד: " מודה לאלוהים, מקווה שהאוהדים ייהנו ממני. אשחק גם בקסטיליה. מזדהה עם הסגנון של ניימאר ורוביניו". יורנטה בדרך לאתלטיקו

(גודל טקסט)
יומו הגדול של רודריגו הגיע. החלוץ הברזילאי בן ה-18 ששיחק בשנתיים האחרונות בסנטוס, הוצג רשמית במדי ריאל מדריד לצד משפחתו בסנטיאגו ברנבאו, כשסרטון עם מרבית ביצועיו הוקרן כמיטב המסורת. הברזילאי שנכלל ברשימת הצעירים שמועמדים לתואר ה-'גולדן בוי', התרגש מאוד. כפי שעשתה ריאל מדריד עד עתה, החלוץ הוצג ללא מספר. 2,000 אוהדים הגיעו לסנטיאגו ברנבאו בשעת צהריים מוקדמות כדי לקבל את פניו.

"הוא חלם על הרגע הזה ועכשיו הוא הגיע. רודריגו הוא כישרון מיוחד, אחד הכוכבים העולים של ברזיל והכדורגל האירופי. אנחנו שמחים לצרף אותו. אנחנו נאמנים לפילוסופיה שלנו – החתמת שחקנים מוכשרים ויוצאי דופן. אתה יודע כמה ההורים שלך רצו שתגיע לרגע הזה. עכשיו תוכל לעשות היסטוריה עם ריאל מדריד, ברוך הבא", פתח הנשיא פלורנטינו פרס.
 

רודריגו עצמו אמר: "אני מודה לאלוהים וגם למשפחה שלי. אני שמח להיות כאן וגאה על האמון שנתנו בי. אני מקווה שהאוהדים יתחברו אליי ואגרום להם להנאה. אני לומד ספרדית ומקווה להשתלט על השפה בקרוב". בספרד לא משוכנעים שהכישרון הצעיר ימשיך בקבוצה הבוגרת בעונה הבאה, והברזילאי שנשאל על כך אתמול בראיון ל"מארקה", הגיב: "אם אצטרך לרדת לשחק עם ריאל מדריד קסטיליה (קבוצת המילואים) – אעשה את זה עם תשוקה, התלהבות וענווה. השחקן עוד אמר: "היו לי תמונות של אדן הזאר בטלפון וכעת אני עשוי לשחק איתו". לאחר מסיבת העיתונאים הקצרה ירד השחקן לכר הדשא כדי ללהטט לעיני הקהל.



רודריגו מוצג בריאל (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)



הברזילאי המשיך: "זו הגשמת חלום להיות כאן בברנבאו, כפי שאמרתי תמיד, זה חלום של כל ילד, בברזיל ובשאר העולם. זה היום המאושר בחיי. בכל המועדונים הגדולים יש לחץ, אבל כאן הוא הרבה יותר גדול. ויניסיוס סיפר לי על החוויה שלו, הוא אמר לי להיות סבלני, בדיוק כמוהו, אנחנו צעירים ויש לנו עתיד רחב. ההעברה שלי לריאל מדריד נסגרה ל-20 דקות, זה נכון. אמרתי תמיד למשפחה ולסוכנים שלי שאני רוצה לשחק בריאל מדריד".



"דיברתי עם ויניסיוס מיד כשחתמתי בקבוצה, כששיחקנו יחד בנבחרת הלאומית. אשמח לשחק לצידו. אני הולך להתחרות ולעבוד קשה על המקום שלי, גם אם בקסטיליה, אהיה זמין למועדון. לא דיברתי עדיין עם זידאן, אבל הוא היה שחקן מצוין ואני בטוח שהוא מאמן מצוין. אני מצפה לו. הסגנון שלי? אני חלוץ מהיר, אוהב לכדרר, לברזילאים רבים יש מאפיינים כמו רוביניו וניימאר, אני מזדהה איתם. אבל, אני לא רוצה להיות הניימאר של ריאל מדריד. אני רוצה להיות רודריגו".



רוברטו קרלוס
אמר עליו: "הוא מהיר, מכדרר נפלא, מזכיר מאוד את ויניסיוס בסגנון המשחק שלו, שמחת חיים על המגרש. אני חושב שהוא ישתלב מהר מאוד ויתאים לקבוצה".
 




הבא בתור יהיה המגן השמאלי הצרפתי פרלאן מנדי שהגיע מליון בתמורה ל-48 מיליון יורו + 5 מיליון יורו במשתנים, ויוצג מחר, בעוד לגבי אדר מיליטאו, שעסקת העברתו מפורטו נחתמה עוד במרץ, נכלל בסגל נבחרת ברזיל לקופה אמריקה ולכן העניין יידחה.


בינתיים, שחקן שיעזוב את הבלאנקוס הוא מרקוס יורנטה, הקשר האחורי שפרח בעיקר בתקופתו של סנטיאגו סולארי. יורנטה יעבור בשעות הקרובות, על כך יש תמימות דעים בספרד, לאתלטיקו מדריד היריבה העירונית שתשלם עליו 40 מיליון יורו. יורנטה יחליף את רודרי שהודיע לראשי המועדון שלא ימשיך. גם דני סבאיוס לא צפוי להישאר בריאל מדריד, אך בינתיים הוא הכחיש את הפרסומים אתמול (שני) לפיהן כעס על זידאן אומר לו: "אין בעייה, מיסטר, גם אני לא רוצה לשחק איתך".


היום לא חלה התפתחות כלשהי בהעברתו של פול פוגבה, אך ב"אס" הזכירו שהשחקן יזם בעצמו את המעבר, בדיוק כמו שהמועדון אוהב, ובדיוק כפי שעשו לפניו אדן הזאר, חאמס רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס ואחרים. "הקריצה הגלאקטית האחרונה", נכתב על הקשר הצרפתי, והזכירו שבדרך כלל הסוגיות האלה מסתיימות במקום אחד: בסנטיאגו ברנבאו.



מרקוס יורנטה מול לואיס סוארס (AFP)
  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי