מנדי הוצג. פרס: "בונים קבוצה שתגשים את כל החלומות"

פרלאן מנדי
פרלאן מנדי | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

המגן השמאלי השני היקר בהיסטוריה הוצג ללא מספר ואמר במבוכה: "האללה מדריד!". הנשיא הצהיר: "ריאל מדריד תמיד רוצה להשתפר, והיא עושה זאת למרות מורכבות השוק". וגם: המטרות של זידאן

(גודל טקסט)
גם יומו הגדול של פרלאן מנדי הגיע. המגן הצרפתי שנרכש מליון בתמורה ל-48 מיליון יורו (ועוד חמישה מיליון יורו במשתנים) וחתם לשש עונות, הוצג רשמית כשחקן ריאל מדריד בשעה זו בסנטיאגו ברנבאו. כפי שהיה עד עתה, השחקן הוצג ללא מספר. רק נזכיר שמנדי הוא המגן השמאלי השני הכי יקר בהיסטוריה, כשמקדים אותו רק בנג'מין מנדי ממנצ'סטר סיטי.


לאחר הקרנת הסרטון עם מיטב ביצועיו, כשהשחקן מחייך לצד משפחתו, ובאיחור אופנתי כמיטב המסורת – החל שלב הדיבורים. הנשיא פלורנטינו פרס פתח בדברים כלכליים: "אתם חווים איתנו רגעים מרגשים, אנחנו בונים קבוצה חדשה שמטרה היא אחת – להגשים את כל החלומות של האוהדים. שלוש זכיות רצופות בליגת האלופות זה דבר יפה, אבל אנחנו חייבים להתקדם ועושים הכל כדי להשתפר על אף מורכבות השוק".


הנשיא המשיך: "אנחנו גאים לצרף את מי שהיה אחד המגנים הטובים ביותר בצרפת בשנתיים האחרונות. בזכות הכישרון והעבודה הקשה שלו, זה שיודע להתמודד עם אתגרים. ריאל מדריד היא הבית שלך, אתה תקבל כאן את כל התמיכה שבעולם, אך הדרישות כאן גבוהות".




מנדי עצמו דיבר בצרפתית והסתפק בכמה מילים ספורות רגע לפני שיילך להקפיץ כדור ולתת שואו לאוהדים שהגיעו לסנטיאגו ברנבאו בצהריים. מנדי אמר: "זה כבוד גדול עבורי להיות חלק מהקבוצה הגדולה בעולם, אני מודה לנשיא ולקבוצה. האללה מדריד!"


בינתיים, בספרד סימנו את רשימת המטרות של זינדין זידאן בטווח הקרוב, החל מהשלמת סגל השחקנים ועד לגיבוש שיטה. ריאל מדריד רוצה לצרף קשר מרכזי נוסף, פול פוגבה (הפייבוריט של זידאן) או כריסטיאן אריקסן (זול יותר), ובעיקר צריכה להתחיל לשחרר שחקנים. מרקוס יורנטה בדרך לאתלטיקו מדריד וגם ראול דה תומאס, החלוץ שהושאל לראיו וייקאנו, בדרך לחתימה בבנפיקה, אך זה לא מספיק. עוד ברמת הסגל, הצרפתי צריך לקבוע מי יהיה השוער השני, מחליפו של טיבו קורטואה. בנוסף, ריאל זקוקה למאמן כושר חדש במקומו של אנטוניו פינטוס המוערך שעוזב לאינטר. נכתב גם שהצרפתי ינטוש את השיטות שאפיינו את ריאל מדריד בעונה האחרונה: מערך ה-4:3:3 ומערך היהלום (4:2:3:1).


מי ששבע רצון ממה שקורה בריאל מדריד הוא פאביו קאפלו, מאמן העבר שחגג אתמול יום הולדת. קאפלו אמר: "הגלאקטיקוס חוזרים, הזאר שחקן נפלא וגם כל השחקנים האחרים שהצטרפו. הם ישדרגו את הקבוצה משמעותית". קאסמירו שנמצא כרגע בקופה אמריקה עם ברזיל, דיבר ברוח דומה: "הזאר ורודריגו הם שחקנים ברמה גבוהה מאוד, והם תמיד מתקבלים בברכה. אנחנו הולכים להיות קבוצה מאוד תחרותית". על ניימאר: "הוא שחקן נהדר, אם הוא יגיע לברצלונה זה לא יהיה טוב לנו". הקשר קיווה שחאמס רודריגס יחזור.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי