דפורטיבו לה קורוניה רחוקה 90 דקות מחזרה לליגה הבכירה

שחקני דפורטיבו לה קורוניה
שחקני דפורטיבו לה קורוניה | אתר רשמי

הקבוצה מגליסיה השיגה 0:2 מול מאיורקה במשחק הראשון במסגרת הפלייאוף עם שערים נאה של קארטבייה וגונזאלס. פדרצה הורחק באדום אחרי עבירה גסה על ברגרטיניוס שפונה לביה"ח

(גודל טקסט)

פעם, בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, היה מדובר במשחק צמרת, והערב (חמישי) דפורטיבו לה קורוניה ומאיורקה (שתי האקסיות של דודו אוואט, אם תרצו), נפגשו לקרב על הכרטיס השלישי והאחרון לליגה הבכירה בספרד. המנצחת הגדולה הייתה דפור, תרתי משמע, כשעשתה צעד גדול לליגה הבכירה בספרד לאחר שניצחה היום 0:2 את מאיורקה בביתה באצטדיון הריאזור במשחק הראשון בפלייאוף. הגומלין ייערך ביום שני באצטדיון סוץ' מוייץ'. כידוע, משחקי הפלייאוף בליגה השנייה בספרד נערכים בין הקבוצות המדורגות במקומות 3-6, בעוד שתי הראשונות מעפילות אוטומטית. הקבוצה מגליסיה עברה בדרכה את מאלגה עם ניצחון 2:5 בסיכום שני המשחקים, ואילו מאיורקה גברה על אלבסטה.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-37 עם כדור חופשי ערמומי של הקשר פדה קארטבייה שהפתיע את השוער מנולו ריינה, 0:1 לדפור. הקשר המוכשר כבש העונה רק שלוש פעמים, ועשה זאת בדיוק בזמן. ארבע דקות אחר כך קשר מאיורקה, מרק פדרצה עשה גליץ' מסוכן ופגע בפניו של הקשר אלחנדרו ברגנטיניוס והורחק באדום ישיר בדקה ה-41. מייד לאחר מכן הקשר הוחלף. בעוד ברגנטיניוס פונה לבית החולים מייד (דפור הודיעה כי סובל מחתך בפנים אך אין פגיעה חמורה), השחקן המורחק עזב את המגרש בדמעות.




 

דפור המשיכה לתקוף ובדקה ה-81 השיגה את השער השני לו כה חיכתה, ועוד איזה שער: הגבהה מצד ימין, קרלס פרננדס נגח לעבר השער וקיקה גונזאזלס שלח מספת לרשת. 0:2 לדפורטיבו שמשיגה מקדמה גדולה, וכמאמר הקלישאה: שער כזה שווה מקום בחזרה בליגה הבכירה. מאיורקה, מנגד, תזדקק לנס כדי לחזור ל-לה ליגה לראשונה מאז עונת 2011/12.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי