בספרד טוענים: ברצלונה רוצה לצרף את גריזמן וניימאר ביחד

ניימאר בנבחרת ברזיל
ניימאר | Gettyimages

למרות דיווחים על כך שהקטלונים יבחרו אחד מהשניים, ב"אס" וב"ספורט" נכתב שגם חלוץ אתלטיקו וגם האקס שעבר לפ.ס.ז' על הכוונת. לברזילאי הוצבו תנאים כדי שישוב: קיצוץ בשכר, התנצלות על שעזב ו-ויתור על התביעה

(גודל טקסט)

מזה תקופה ארוכה שאנטואן גריזמן נקשר עם מעבר לברצלונה, בימים האחרונים הדיווחים כבר גורסים שניימאר הוא שיצטרף לברצלונה, אבל הבוקר (שבת), גם "בספורט" הקטלוני" וגם ב"אס" הצהירו פה אחד: ברצלונה לא מתכוונת לבחור ביניהם, אלא לצרף את שני הכוכבים.

מדובר עדיין בשאיפה מבחינתה של ברצלונה, מכיוון שבזמן שגריזמן צפוי לחתום בתחילת חודש יולי עבור 120 מיליון יורו, אז סעיף השחרור שלו באתלטיקו מדריד צונח מ-200 מיליון יורו, מול ניימאר הדברים לא פשוטים: שכרו הגבוה ותשלום שצפוי לנוע סביב 200 מיליון יורו ייאלץ את ברצלונה גם לבצע חיתוכים בסגל במטרה לפנות מקום לתקציב, כשכפי הנראה סמואל אומטיטי ואיבן רקיטיץ' יהיו שניים שישלמו את המחיר ויעברו לפריז בתמורה לניימאר.

ניימאר משתכר כיום 38 מיליון יורו בפריז וגריזמן 25 מיליון יורו (בשני המקרים מדובר בשכר נטו), אבל השניים ככל הנראה ייצטרכו לקצץ בשביל להצטרף ברצלונה, בוודאי בקבוצה "גלאקטית" שהשלישייה הקדמית שלה עשויה להיות ניימאר, גריזמן וכמובן ליאו מסי. גם פיליפה קוטיניו מועמד לעזוב בהנחה שזו תהיה ההתקפה החדשה של ארנסטו ואלוורדה, משיקולים כלכליים.


גריזמן. בתחילת יולי צפויה החתימה בברצלונה (Gettyimages)

ב"אס" הוסיפו שניימאר הבהיר לראשי ברצלונה על רצונו לחזור ושגם לנשיא פריז סן ז'רמן אמר שעשה טעות שעזב את ברצלונה מלכתחילה וקרא לעיר "בית", אבל בשלב זה אלופת צרפת מערימה קשיים ולא מוכנה לרדת מתג המחיר שהציבה – 300 מיליון יורו. בנוסף, בברצלונה הציבו לכוכב שלושה תנאים על מנת להוציא לפועל את עסקת החזרתו לקבוצה: לקצץ בשכר, לוותר על התביעה שהגיש לאחר עזיבתו בסך 26 מיליון יורו (מענק שאמור היה לקבל מספר ימים לפני עזיבתו ולא שולם לו מפני שלא נשאר בקבוצה) ולהצהיר שזו הייתה טעות לעזוב לטובת פריז ב-2017.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי