יספר סילסן חתם בוולנסיה, נטו יעשה את המסלול ההפוך?

יאספר סילסן
יאספר סילסן | Gettyimages

העטלפים אישרו כי השוער ההולנדי, שהיה מחליפו של טר שטגן בברצלונה, הוא הרכש הראשון של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי. ב"מארקה" ובמקורות נוספים טוענים כי השוער שעמד העונה בין הקורות במאסטייה יחליף אותו

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
בזמן שבברצלונה מנסים להביא את גריזמן, דה ליכט וניימאר, ושמועות על עזיבת סוארס וקוטיניו עפות בכל מקום, עפה מתחת לרדאר עסקה לא קטנה בין אלופת ספרד למחזיקת גביע המלך: יספר סילסן חתם הערב (שלישי) בוולנסיה, ועזב את הקמאפ נואו אחרי שלוש שנים לטובת חוזה חדש במאסטייה.


סילסן (30) עבר עונה די מוצלחת כשוער שני למארק אנדרה טר שטגן בין הקורות של ברצלונה, רשם 11 הופעות בכל המסגרות – כולל אחת בליגת האלופות כשבארסה ניצחה 1:2 את איינדהובן – ושיחק בגמר הקופה דל ריי נגד ולנסיה, שם תפס את עיניו של מאמן העטלפים מרסלינו וכעת הפך להחתמה הראשונה שלו הקיץ. בחודשים האחרונים הוא לא הסתיר את כוונתו לעזוב את הקבוצה הקטלאנית שהיתה לו בית עקב רצונו לשחק בליגת האלופות, והיום הגיע לחתום בקבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה והבטיחה את מקומה במפעל היוקרתי.


במקביל, דיווחים גוברים בספרד מצביעים על כך שהשוער הנוכחי של ולנסיה, נטו, יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף לברצלונה כשוער שני. ולנסיה עדיין לא אישרה את השמועות, אך ב"מארקה" משוכנעים שהחתימה של השוער הברזיאלי קרובה.





עוד שחקן שעוזב את ברצלונה, אם כי הוא לא שיחק בשורותיה העונה, הוא אנדרה גומש. הפורטוגלי שהיה מושאל לאברטון חתם בקבוצה לחמש שנים. אברטון תשלם לברצלונה 22 מיליון יורו ותזכה להשאיר ברשותה את הקשר בן ה-26.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי