העברות: פ.ס.ז' מעוניינת בבונוצ'י, אריקסן חיפש דירה במדריד

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | AFP

עקב מעברו הצפוי של דה ליכט ליובנטוס, אלופת צרפת תנסה להחתים את הבלם של הגברת הזקנה. קשרה של טוטנהאם בדרך לריאל מדריד. וגם: הסכום שדורשת צ'לסי על מוראטה ואקס מכבי פ"ת מצא בית חדש

(גודל טקסט)
רשמי
* שחקנה של פאוק סלוניקי, יבגני שאחוב שסיים חוזה בקבוצה היוונית ושמו קושר למכבי תל אביב, העדיף את העולה החדשה מהסרייה א' לצ'ה, בה חתם לשתי עונות.




* שחקן מכבי פתח תקווה בעונה שעברה הריסון מנזלה שהגיע בחודש ינואר, אך לא עמד בציפיות, עבר בהשאלה מאנז'ה ללה מאן מהליגה השנייה בצרפת.




שמועות
* בעקבות רכישתו הצפויה של מתייס דה ליכט מאייאקס ליובנטוס, בפריז סן ז'רמן שחשקו גם הם בהולנדי, ינסו להחתים דווקא את הבלם של הגברת הזקנה לאונרדו בונוצ'י. כך דווח ב'פוטבול איטליה'.


*ה"מארקה" מדווח שנשיא טוטנהאם דניאל לוי פנה לריאל מדריד על מנת להציע את כריסטיאן אריקסן. לוי מודע לכך שהדני מסיים את חוזהו ב-2020 והוא עלול לאבד אותו ללא תמורה, אך לפי הדיווח הוא שואף לקבל לפחות 70 מיליון יורו עבור הקשר.



עשוי לחבור לזינדין זידאן. כריסטיאן אריקסן (Gettyimages)


* צ'לסי אמנם לא יכולה לרכוש שחקנים, אך היא מחזיקה במושאלים רבים – הבכיר ביניהם הוא אלברו מוראטה שעזב בינואר לאתלטיקו מדריד. לפי דיווחים במארקה, הבלוז ידרשו עבורו לא פחות מ-55 מיליון יורו, דבר שעלול לטרפד את העסקה, אם אכן ז'ואאו פליקס יצטרף תמורת 120 מיליון יורו.


* חאמס רודריגס ונבחרתו קולומביה הודחו מהקופה אמריקה לאחר דו קרב פנדלים נגד צ'ילה, אך מבחינה אישית הטורניר עשה לו רק טוב, ולאחר התעניינות מצד קבוצות מסרייה א' בדמותן של יובנטוס ונאפולי, גם אתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ.


* הכישרון הנורבגי של ריאל מדריד מרטין אודגור, ששב מעונת השאלה בוויטסה, יעבור בהשאלה לריאל סוסיאדד לשנתיים הקרובות, כך דווח בכלי התקשורת בספרד.


* מאמן ספורטינג ליסבון מרסל קייזר, הודה כי יהיה קשה מאוד להשאיר את ברונו פרננדס לעונה נוספת בקבוצה. לפי הדיווחים, הפורטוגלי הנהדר מועמד למנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם.




יחצה את הכביש? חאמס רודריגס (Bruna Prado/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי