פ.ס.ז' הורידה את מחירו של ניימאר ומוכנה לשלב שחקנים בעסקה

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בספרד טוענים שעסקת העברתו של ניימאר מואצת. אלופת צרפת מוכנה למכור אותו ב-200 מיליון יורו ותסכים להכליל את ראקיטיץ', אומטיטי, קוטיניו או דמבלה בטרייד. אביו של הכוכב הזהיר: "אתה תתחרט אם תעזוב"

(גודל טקסט)
סגן נשיא ברצלונה כבר הודיע חגיגית שניימאר רוצה לחזור למועדון, אך הוסיף שהעסקה מורכבת. אולם, בספרד בטוחים שיש התקדמות. בשער "ספורט" נכתב שעסקת ההעברתו של ניימאר מפריז סן ז'רמן לברצלונה מואצת. אלופת צרפת הורידה את מחירו של הברזילאי ל-200 מיליון יורו ומוכנה לכלול שחקנים מברצלונה בעסקה. הצרפתים רוצים את איבן ראקיטיץ', סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה או פיליפה קוטיניו. ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שאביו של החלוץ ניסה לשכנעו ואמר לו: "אתה תתחרט אם תעזוב את ברצלונה", ושכבר לאחר חצי שנה החלוץ אכן לא היה מרוצה בפריז.


בכתבה נוספת נכתב על הסיבות לכך שניימאר אובססיבי לחזור לברצלונה. נכתב שמעבר לפערים הגדולים בין הליגות, ניימאר "זכה" לעויינות מחדר ההלבשה מצד מספר שחקני מפתח בקבוצתו החדשה. הוא רוצה לחזור לברצלונה כדי לשקם את התדמית שלו. סיבה נוספת היא – רוצה לחזור לחדר הלבשה בו היה אהוב. הוא מעולם לא ניתק את הקשרים עם ברצלונה או מסי. מעבר לכך, גם משפחתו וסביבתו מתגעגעים לברצלונה.


ניימאר יצטרך לקיים מסיבת עיתונאים ארוכה בה יסביר הכל ויתנצל בפני המועדון והאוהדים על "הדקירה", הדרך בה עזב, ובהמשך לתת לכישרון שלו לדבר. היות ובסקר הגדול באתר, 71% הצביעו נגד חזרתו, ברצלונה תצטרך לדעת כיצד להסביר את ההחתמה. במועדון מצפים לביקורת גדולה לאחר מכן.




בינתיים, ברצלונה קבעה תאריך להצגתו של שחקן הרכש הראשון שלה. ב-5 ביולי, יום שישי, יוצג הקשר פרנקי דה יונג כשחקן הקבוצה במסיבת עיתונאים חגיגית בקאמפ נואו. מעבר לכך, בספרד טוענים שברצלונה סימנה מגן שמאלי חדש: ריקרדו רודריגס, מגנה השמאלי של מילאן, שעשוי לעזוב את הרוסונרי אם תיאו הרננדס יגיע. ברצלונה רצתה להחתים מגן שמאלי בעל שיעור קומה שיתחרה על מקום בהרכב עם ג'ורדי אלבה ויוכל לתת לו לנוח, אלא שלאור עסקת ניימאר המשאבים דלים. מחירו של מגן נבחרת שוויץ עשוי להיות 15 מיליון יורו. ג'וניור פירפו מבטיס ירד מהפרק נכון לעכשיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי