ה-1 ביולי הגיע: "מבצע גריזמן" החל. צפוי לחתום בברצלונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

בספרד בטוחים: "אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, יצטרף עוד השבוע", ולפי הדיווחים הביע צער בפני ההנהלה שלא הצטרף בקיץ. האלופה הציבה דד ליין של עשרה ימים ואז תתפנה לסאגת ניימאר, שחטף ביקורת קשה מנשיא הלה-ליגה

(גודל טקסט)
כבר זמן רב חיכו בברצלונה לתאריך ה-1 ביולי, היום בו יורד סעיף השחרור של אנטואן גריזמן מ-200 מיליון יורו עד ל-120 מיליון יורו בלבד. התקשורת המקומית, כרגיל, נמצאת בטירוף, ובספרד בטוחים שהחתמתו של הצרפתי היא עניין זמני בלבד, עסקה שתיסגר תוך ימים ספורים.


"מבצע גריזמן", נכתב בשער "ספורט", "אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, ברצלונה תודיע על החתמתו תוך שבוע". עוד נכתב ששחקני הקבוצה שנחשבו למתנגדיו – השתכנעו, בין היתר בשל סיום העונה הכושל של הקבוצה, ומעבר לכך, אפשרויות השוק. בארסה הציבה דד ליין של עשרה ימים לסגרת העסקה כדי להתפנות להעברה המורכבת יותר – זו של ניימאר.


"היום הגדול הגיע", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", "גריזמן חם מאוד". בכתבה נכתב שגריזמן הביע צער בפני ברצלונה, באמצעות מתווכים, שהוא מצטער על כך שלא הצטרף לקבוצה כבר בקיץ. עוד הזכירו את הציטוט של המנהל הספורטיבי של אתלטיקו, גיל מרין, שאמר: "גריזמן ישחק בברצלונה, זה ידוע ממרץ". ברצלונה תנסה לצרף לעסקה את נלסון סמדו המגן הימני שמבוקש באתלטיקו, ואם לא, תרצה לשלם את סעיף השחרור המדויק ולא יורו אחד יותר. בברצלונה מקווים לסגור את העסקה עד ה-8-10 ביולי.




ב-11 ביוני לאחר המשחק של נבחרת צרפת נגד אנדורה, אמר החלוץ: "אני יודע איפה אני רוצה לשחק". בכל מקרה, גריזמן צפוי לחתום על חוזה צנוע ביחס למה שקיבל באתלטיקו – 16 מיליון יורו לעומת 23 מיליון יורו. הוא יודע שבברצלונה יהיה לו תפקיד משני יותר לצד ליאו מסי ולואיס סוארס ואולי גם ניימאר, ולוקח הכל בחשבון. השחקן נמצא בחופשה עם משפחתו.


גם ניימאר, כאמור, על הפרק. בשער "ספורט" נכתב שהחלוץ כלל לא הוזמן לאימון פתיחת העונה של פריז סן ז'רמן. כמוכן, לפי "מונדו דפורטיבו", עלתה אפשרות ששכרו של השחקן יורכב באופן משמעתי יותר ממשתנים שונים כמו גולים, בישולים, זכייה בכדור הזהב ובתארים קבוצתיים, מה שעשוי לגרום להנהלת ברצלונה להיות מרוצה. בדיווח נטען כי הברזילאי שנמצא בחופשה, ישבור שתיקה לאחר הקופה אמריקה, ובינתיים הוא ממשיך בשיקום שלו. העדיפות שלו היא להגיע מהחופשה היישר לברצלונה ולא לעבור בפריז.

 

בינתיים נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, התייחס גם הוא לסאגת ניימאר ולא חסך בביקורת: "אני מעדיף שניימאר לא יחזור לליגה הספרדית. כמובן שאנחנו רוצים תמיד את השחקנים הטובים ביותר אבל הוא לא מהווה דוגמא טובה. אם היה מתנהג טוב יותר הוא היה יכול להיות שחקן נהדר. התנהגות וספורטיביות היא דבר חשוב מאוד, ערכים שאנחנו מעוניינים לשקף בליגה שלנו".


עוד באותו נושא: אנטואן גריזמן, ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי