בספרד מעריכים: גארת' בייל יותר "בפנים" מאשר "בחוץ"

גארת' בייל, זינדין זידאן
גארת' בייל, זינדין זידאן | Gettyimages

"מפגש הפסגה" במונטריאול בין זינדין זידאן ופלורנטינו פרס לגבי סגל השחקנים נערך אתמול. ללא הצעה ראויה, המועדון לא יוותר על הוולשי. עתידו של חאמס תלוי באיסקו. וגם: התוכנית לגבי אמבפה ו"מרסלו החדש"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד ממשיכה את ההכנות לקראת העונה הקרובה 2019/20, כשהמאמן זינדין זידאן מרוצה ממה שהוא רואה באימונים, כך נכתב בספרד. אדן הזאר הוא היהלום שבכתר, אך המאמן מרוצה מכולם – השחקנים נכנסים לכושר בקצב משביע רצון, האימונים אינטנסיביים והשחקנים מגלים תשוקה גדולה. מרסלו, שמוגדר כמנהיג הברזילאים, כך דווח, השיל ממשקלו כבר שישה קילו. בנוסף, לא פחות מ-12 אלף אוהדים צפו אתמול באימון של ריאל מדריד בקנדה כשכל הכרטיסים שהוצעו למכירה – נחטפו. אבל, עם כל הכבוד למחנה האימונים, בספרד מחכים לראות מה יהיה הסגל הסופי של הבלאנקוס.


בספרד נכתב על "מפגש הפסגה" במונטריאול בין הנשיא פלורנטינו פרס למאמן זינדין זידאן. שמו של פול פוגבה עלה כמובן על השולחן, אך למרות שבמועדון יודעים עד כמה המאמן רוצה שקשר מנצ'סטר יונייטד יצטרף, במועדון רוצים בראש ובראשונה לדלל את הסגל עד ל-25 שחקנים, ולעשות זאת בחוכמה. במועדון בטוחים שדברים יתחילו להתפתח כשחלון ההעברות באנגליה נסגר בשמונה באוגוסט.


העדכון המפתיע הוא סביב גארת' בייל, שכידוע נמצא מחוץ לתוכניות של זידאן שהבהיר את עמדתו בעניין. למרות זאת, ב"מארקה" נכתב שהוא יותר בפנים מאשר בחוץ. בדיווח נכתב כי במועדון רואים בבייל, עדיין, אחד השחקנים הטובים בעולם, ונכס חשוב שלא צריך לוותר עליו בכל מחיר. ריאל מדריד תמכור את בייל רק אם תגיע הצעה טובה או שהשחקן יתייאש וירצה לעזוב ובינתיים זה לא קורה.




השחקנים שיעזבו את הקבוצה בוודאות הם צמד החלוצים, בורחה מאיורל שחוזר מהשאלה, ומריאנו דיאס שמחזיק בחולצה מס' 7, וכן חסוס ואייחו, הבלם הספרדי הצעיר שסבל מפציעות רבות בשנתיים האחרונות. ואייחו יעזוב בשל החלטתו של נאצ'ו להישאר, והספרדי הוותיק יותר יהיה הבלם הרביעי בהיררכיה.


בינתיים, רפאל וראן המשיך בסבב הראיונות של שחקני הקבוצה לערוץ הטלוויזיה של המועדון. הצרפתי, שלאחר הזכייה במונדיאל עם צרפת ובליגת האלופות עם ריאל מדריד, רשם את העונה החלשה בקריירה שלו, דיבר על המפתחות לקראת העונה החדשה. וראן אמר: "אנחנו רוצים להתמודד על כל התארים והמפתח הוא להיות מאוחדים על המגרש ומחוצה לו. נצטרך לעשות לחץ ביחד על שחקני היריבה, להגן יחד ולשחק בשיתוף פעולה. אימוני הכושר קשים אבל אנחנו מתקדמים ומקבלים בחזרה את התחושה עם הכדור". ברמה האישית אמר: "אני מקווה להיות שוב במיטבי. נחתי הקיץ, בניגוד לשנה שעברה, ואני מלא מוטיבציה".


ואי אפשר בלי קיליאן אמבפה. במועדון הבינו שהוא לא רלוונטי הקיץ אך בטוחים שהוא יצטרף לקבוצה לעתיד. התוכנית של ריאל מדריד היא בדיוק כפי שעשתה ברכישתו של הזאר – לחכות לשנה האחרונה בחוזה של הצרפתי ואז לצרפו במחיר סביר יותר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי