דיווח: דני סאביוס יעבור בדיקות רפואיות בלונדון ויחתום בארסנל

דני סבאיוס
דני סבאיוס | Aitor Alcalde/Getty Images

הקשר הספרדי של ריאל מדריד יצטרף בהשאלה לתותחנים, שלא יוכלו לרכוש אותו בסוף העונה. אונאי אמרי שכנע את השחקן בן ה-22 להגיע לקבוצה והוציא את טוטנהאם מהמירוץ

(גודל טקסט)
קשר ריאל מדריד דני סאביוס בדרך לתחנה השלישית בקריירה – השחקן הספרדי שלא יצא למסע המשחקים של הבלאנקוס לארצות הברית, יטוס היום (שלישי) ללונדון במטרה לעבור בדיקות רפואיות בארסנל ולעבור אליה בהשאלה ללא אופציית רכישה, מכוון שבריאל מדריד עדיין רואים בו כשחקן שעשוי להוביל את הקבוצה בשנים הבאות, כך מדווחים בכלי התקשורת בספרד.


מאמן ארסנל אונאי אמרי היה פעיל מאוד בעסקה לצירופו של הקשר המוכשר כאשר שוחח עם משפחתו ואמר שהוא ינסה לעבוד בדרישתו של השחקן ולתת לו לשחק 40 הופעות במדי הקבוצה, וכך הוציאה מהמירוץ את יריבתה העירונית טוטנהאם שחשקה גם היא בשחקן.


דני סאביוס הצטרף לריאל מדריד לפני כשנתיים מבטיס בתמורה ל-16.5 מיליון יורו לאחר טורניר מוצלח של הקשר הספרדי עם נבחרת ספרד באליפות אירופה עד גיל 21, בו נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר, בשורות הבלאנקוס ערך 56 הופעות בכל המסגרות, כבש חמישה שערים, הוסיף שני בישולים והיה חלק מהזכייה האחרונה של ריאל מדריד בליגת האלופות בשנת 2018.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי