צ'אבי על ניימאר: "הוא פצצה, הצגה. אני הייתי מחתים אותו"

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP/Getty Images

קפטן ברצלונה הביע את דעתו על צירוף הברזילאי: "הוא חרוץ ועובד קשה. הוא הותיר רושם של צניעות והקרבה". על האפשרות שיאמן את הקטלונים בעתיד: "זה החלום שלי, אבל צריך לכבד את מי שנמצא שם עכשיו"

(גודל טקסט)

צ'אבי הרננדס ערך לא מכבר את הבכורה שלו כמאמן אל סאד הקטארית. קפטן ברצלונה לשעבר, ענה לשאלות על הקבוצה מקטלוניה בסיום משחק ההכנה של קבוצתו נגד אולוט והביע את דעתו על סוגיית ניימאר.

"אני לא המאמן של בארסה וגם לא המנהל המקצועי או הנשיא", אמר צ'אבי כשנשאל לגבי הברזילאי, "בכל הנוגע לכדורגל, ניימאר הוא פצצה, הצגה. הוא היה חבר שלי לקבוצה ואני תופס ממנו בחור טוב. הוא בחור חרוץ, שעובד קשה. בחדר ההלבשה הוא הותיר רושם של צניעות, עבודה קשה והקרבה. אבל אם היו אומרים לי שהוא יחזור להצליח בברצלונה, הייתי הראשון להחתים אותו".

צ'אבי ביקש לכבד את ארנסטו ואלוורדה, שרבים הטילו ספק האם הגיע לו להישאר על הקווים של ברצלונה, והתייחס לספקולציות על כך שהוא צפוי לאמן את הקבוצה בעתיד: "החלום שלי הוא לאמן את בארסה אבל צריך לכבד את אלה שנמצאים שם עכשיו. השאלה הזו גורמת לי לאי נוחות, בגלל האנשים שמחזיקים במושכות כרגע. אני מבין ואוהב את זה שרואים בי כאחד שמתאים לתפקיד, זה גורם לי לגאווה אבל צריך לכבד את מי ששם עכשיו".

היה מחזיר את ניימאר לברצלונה. צ'אבי הרננדס עם הברזילאי, בימים יפים יותר שלו (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)
היה מחזיר את ניימאר לברצלונה. צ'אבי הרננדס עם הברזילאי, בימים יפים יותר שלו (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

"אני מבין את הבעייתיות בכך שכל הזמן מדברים שם על מה יהיה בעתיד. אבל זאת בארסה ומה שאני רוצה זה שהיא תנצח", המשיך אגדת הבלאוגרנה וקבע בנחרצות: "לי חסרים ותק וניסיון על מנת להיות בטוח שאני מוכן לאתגרים גדולים יותר. חוץ מזה, בארסה לא פנתה אליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי