ברתומיאו לנשיא פ.ס.ז': "אם ניימאר למכירה – נדבר"

ניימאר
ניימאר | MIGUEL SCHINCARIOL/AFP/Getty Images

באלופת ספרד דבקים בעמדתם אך לא ויתרו על הכוכב ומחכים להתפתחויות. אלנייה כעס על כך שדה יונג קיבל את חולצה מס' 21: "איך אף אחד במועדון לא שאל אותי". וגם: שחקן עבר גדול חזר למועדון, ראקיטיץ' יעזוב?

(גודל טקסט)
בצל מסע המשחקים במזרח, ברצלונה ממשיכה לתכנן את הסגל שלה לקראת העונה הבאה וסאגת ניימאר עדיין על סדר היום. באלופת ספרד ממתינים להתפתחויות אך נשארים דבוקים בעמדתם. בברצלונה חושבים שלמרות שהכוכב הברזילאי רוצה לעזוב – קבוצתו הנוכחית עדיין לא מוכנה לשחררו. הנשיא ג'וזף ברתומיאו העביר מסר לנאסר אל חלאיפי, נשיא פריז סן ז'רמן: "אם תחליטו למכור את ניימאר – יהיה על מה לדבר". בברצלונה משוכנעים שניימאר לא ישחק בקבוצה אחרת מלבד ברצלונה אם יעזוב את פ.ס.ז'. פיליפה קוטיניו הוא המועמד הבכיר להיכלל בעסקה כזו בעתיד. נזכיר כי לפני יומיים דווח שהצרפתים הציבו לבארסה אולטימטום.


מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא הקשר הקרואטי איבן ראקיטיץ' שכבש שער ענק במהלך ההפסד 2:1 לצ'לסי. "כל יום נראה יותר ויותר מסובך עבור המשך דרכו בברצלונה", נכתב בדיווח ב"אס. אלופת ספרד החליטה שלא תשדרג את חוזהו של השחקן, שמסתיים ב-2021, ולאור העומס בקישור והצורך במזומנים לצד שכרו הגבוה – מכירתו בהחלט נשקלת, ככל הנראה לאינטר.


הקרואטי היה אחד השחקנים האהובים ביותר על ידי המאמן ארנסטו ואלוורדה, ושיחק 109 משחקים בשנתיים האחרונות, אך גם התבטאויותיו של המאמן לא הותירו מקום לספק. בשנה שעברה הוא אמר: "אנחנו צריכים לנצח משחקים ולא להרוויח כסף", בעוד שלאחר ההפסד לצ'לסי הדגיש: "הזמן עובר עבור כולם, הוא יצטרך להילחם על מקומו כדי לפתוח בהרכב".




בנושא אחר, קרלס אלנייה, הקשר הצעיר של הקבוצה, התראיין בתקשורת והביע כעס על כך שחולצה מס' 21 הועברו לפרנקי דה יונג. בדיווחים בתקשורת נכתב שהספרדי הצעיר ויתר להולנדי, אלא שבעצם לא הייתה לו ברורה. אלנייה אמר: "האמת שהרגשתי רע מאוד שהמועדון לא קרא לי להתייעצות לגבי המספר. רק מאוחר יותר נודע לי שהבטיחו את ספרה 21 לדה יונג, איך הם עשו דבר כזה. דברים כאלה שקורים במועדון הם משהו שאני לא יכול להבין". הקשר הוסיף שההולנדי עצמו היה נחמד, ביקש את המספר בקטע סנטימנטלי ו-ויתרתי עליו בלי לחשוב. אני מלמד אותו ספרדית והוא מלמד אותי אנגלית".

 

על תפקידו העונה: "ואלוורדה ביקש ממני לעשות צעד קדימה, ואני מוכן לעשות את זה. אני יודע שיש הרבה קשרים מעולים בקבוצה, אבל אני לא חושב שראקיטיץ' יעזוב. הוא רוצה להישאר. לדעתי, השחקנים הצעירים צריכים לחכות להזדמנות ולא לעזוב. אני לא מתחרט על כך". בשנה שעברה שותף הקשר ב-17 משחקי ליגה בהם כבש שני שערים.


בינתיים, פטריק קלייברט,, ששיחק בברצלונה בין 1998 ו-2004 מונה היום (חמישי) רשמית למנהל המקצועי של "לה מאסיה". ההולנדי בן ה-43 חתם על חוזה עד 2021 ובקבוצה מצפים ממנו למהפכה גדולה. "אני שמח מאוד לחזור הביתה ולהוט להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלי", אמר קלייברט, שהוסיף: "אנחנו עומדים בפני אתגר להחזיר את האקדמייה של ברצלונה להיות אחת הטובה בעולם. אימנתי את הקבוצות הצעירות של אייאקס, שזה מאוד דומה, ואני יכול לתרום הרבה לצעירים". קלייברט, שימש  עד לאחרונה כעוזרו של קלארנס סיידורף בנבחרת קמרון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי