טן האח: "יהיה קשה למנוע את מעבר ואן דה ביק לריאל"

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | Gettyimages

בספרד מדווחים שקשר אייאקס סיכם את תנאיו ויעבור למדריד תמורת כ-70 מיליון יורו, מאמן אלופת הולנד לא הכחיש והקשר הודה: "זה נכון שהם מתעניינים בי, אבל עושים מזה יותר ממה שזה כרגע"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מספר שעות לאחר שדווח שגארת' בייל מתכוון להישאר בריאל מדריד כל עוד לא יפוצה במלוא שכרו על התרת החוזה ובהנחה שלא תצוץ ברגע האחרון קבוצה שתיקח עליה את כל הנטל הכלכלי שבהעברתו, נראה שגם בבירת ספרד הבינו שהוולשי כאן כדי להישאר והמשמעות היא שלא יוכלו לעמוד בעלויות עסקת צירופו של פול פוגבה. לכן, כך מתפרסם בשעות האחרונות, תפנית בעלילה הובילה לכך שבמקום אלוף העולם הטרי, יגיע הכוכב הצעיר של אייאקס.

מדובר בקשר בן ה-22 דוני ואן דה ביק, שבשנה האחרונה בהחלט פרץ כשהיה משחקניה המרכזיים של אייאקס, שמעבר לכך שהשיבה לעצמה את תואר הדאבליסטית בהולנד היא גם נעצרה רק בחצי גמר ליגת האלופות. הדיווחים כבר נפוצו ברחבי היבשת וזכו להתייחסות נרחבת בשלל מקורות והסכום שישולם עבורו נע בין 60 ל-80 מיליון יורו.

בעונה האחרונה ואן דה ביק כבש 17 שערים ובישל 13 נוספים בכל המסגרות ולאור עלויות עסקאות פוגבה, עליו דורשת מנצ'סטר יונייטד לפחות 150 מיליון יורו, וכריסטיאן אריקסן בן ה-27 שעבורו דורשת טוטנהאם כ-70 מיליון ליש"ט, נראה שזינדין זידאן יסתפק בקשר הצעיר של אייאקס.

באייאקס לא מכחישים את האפשרות שהוא יעזוב והמאמן אריק טן האח אמר על כך היום: "אנחנו ננסה לעשות את הכל כדי להשאיר את דוני, אבל כשקבוצות כמו ריאל מדריד נכנסות לתמונה אז ברור שיהיה לנו קשה". גם ואן דה ביק עצמו התייחס לאפשרות שיעבור והודה: "כן, ריאל מדריד מתעניינת בי, אבל אנשים עושים מזה יותר ממה שזה. כרגע אני צריך להתרכז רק במשחק הבא שלי עם אייאקס".


ואן דה ביק. אחרי שאייאקס זכתה בדאבל, מעבר לריאל על הפרק (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי