ואן דר וארט: "במקום ואן דה ביק הייתי נוסע למדריד על אופניים"

רפאל ואן דר וארט
רפאל ואן דר וארט | AFP

שחקן העבר ההולנדי ששיחק באייאקס ובריאל מדריד, המליץ לקשר הצעיר לעשות את המעבר לבירת ספרד: "הוא יקבל דקות, אבל תהיה לו תחרות קשה בעמדת הקישור"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר משחקי ההכנה המאכזבים של ריאל מדריד, הקבוצה בלבן החליטה לצרף שחקן אחד נוסף. בשל הישארותו הצפויה של בייל, הבלאנקוס לא יוכלו לרכוש את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ולכן הם סימנו את דוני ואן דה ביק שהיה חלק המעונה המופלאה של אייאקס אמסטרדם בשנה שעברה.

שחקן העבר רפאל ואן דר וארט ששיחק בשתי קבוצות הפאר, התראיין בערוץ ההולנדי NOS וייעץ לקשר הצעיר לנצל את ההזדמנות הנדירה: "הוא צריך לחתום בריאל מדריד, במקומו הייתי נוסע למדריד על אופניים".

בנוסף אמר ואן דר וארט כי זו תקופה טובה לעבור לקבוצה הספרדית: "הוא יקבל את הדקות שלו, אבל תהיה לו תחרות ענקית במדריד. אבל אני חושב שריאל מדריד מתאימה היטב ליכולות שלו".


דוני ואן דה ביק. ואן דר וארט ממליץ על מעבר לריאל מדריד (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

אם ואן דה ביק אכן יעזוב לריאל מדריד, הוא יהיה השחקן המשמעותי השלישי שעוזב את אייאקס אחרי פרנקי דה יונג שהצטרף לברצלונה ומתייס דה ליכט שחתם ביובנטוס. יחד איתם עזבו גם ראסמוס ניסן לרד בול זלצבורג, דיילי סינקגרבן לבאייר לברקוזן של פטר בוס ו-וצלאב צ'רני לוויטסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי