הזאר: "חלמתי לשחק בריאל, אני מרגיש ברקיע השביעי"

אדן הזאר
אדן הזאר | KRUGFOTO/AFP/Getty Images

הקשר התראיין באיטליה רגע לפני המשחק נגד רומא (21:00, שידור בספורט4) ואמר: "זידאן היה האליל שלי, אני בגן עדן". חאמס לא בסגל, בייל בפנים וגם: אריקסן יהיה על הכוונת עד לרגע האחרון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
אם יש בריאל מדריד סיבות לאופטימיות לקראת העונה הקרובה הן נעוצות באדן הזאר, שחקן הרכש היקר בהיסטוריה שלה. הקשר הבלגי הראה ניצוץ ראשון כשכבש שער אופייני במהלך הניצחון 0:1 על רד בול זלצבורג. ביום שישי הוא זכה לכבוד גדול כשקיבל את חולצה מספר 7 ששימשה את אגדות המועדון לדורותיו – מחואניטו ואמיליו בוטראגיניו ועד ראול וכריסטיאנו רונאלדו. רגע לפני משחק ההכנה האחרון של הבלאנקוס הקיץ, שיפגשו הערב את רומא (21:00, שידור ישיר בספורט4), הבלגי התראיין באיטליה.


הזאר אמר על המעבר לריאל מדריד: "כילד, חלמתי יום אחד ללבוש את החולצה של ריאל מדריד. היו לי פוסטרים של זינדין זידאן בחדר, הערצתי אותו, הוא היה אחד האלילים שלי. כשריאל מדריד דופקת על הדלת שלך, אתה יכול לעשות רק דבר אחד – לפתוח אותה". היו לי שבע שנים נהדרות בצ'לסי, אבל בריאל מדריד אני בגן עדן, אני ברקיע השביעי".


יורשו של כריסטיאנו רונאלדו: "אני רוצה להביא לריאל מדריד את כל מה שאני יכול, יודע ומסוגל. חשוב לי להיות מועיל למאמן ולחבריי לקבוצה, זה הכל". בעונה האחרונה כבש הזאר 21 שערים ובישל עוד 17, העונה הטובה בקריירה שלו מבחינת המספרים שסיפק, חוץ מ-2011/12, אז במדי ליל כבש 22 ובישל 22 שערים נוספים. 



אריקסן. הבלאנקוס לא מוותרים עליו (AFP)




על המונדיאל האחרון: "זו אחריות עצומה שממלאת אותך בגאווה. ההתאחדות הבלגית עשתה עבודה גדולה בשנים האחרונות והצלחנו להשיג תוצאה היסטורית. הסיפוק הגדול הוא לרגש את האוהדים שלנו למשל עם הניצחון מול ברזיל. אני חושב שזו נקודת פתיחה ותוצאות טובות עוד יגיעו. אולי ביורו הקרוב. זה דור הזהב של הנבחרת ואנחנו יכולים לעשות היסטוריה".


לצד הדיווחים על ניימאר, בספרד בטוחים שהבלאנקוס לא יוותרו על חיזוק במרכז השדה. לפי "אס", כריסטיאן אריקסן, קשרה של טוטנהאם שעלה אתמול מהספסל ועזר לקבוצתו לבצע מהפך – יוכל להצטרף אפילו ברגע האחרון, עד ה-2 בספטמבר. בספרד דיווחו כי הקשר הודיע למנצ'סטר יונייטד שהוא רוצה לשחק בספרד. לגבי דוני ואן דה ביק, בספרד ובהולנד מצפים להתפתחויות לאחר שאייאקס תשחק בגומלין מוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב נגד פאוק סלוניקי.


בינתיים, כאמור, ריאל מדריד מתכוננת למשחק ההכנה האחרון שלה. הקפטן סרחיו ראמוס לא ישחק ונראה שזינדין זידאן לא ישחזר את מערך שלושת הבלמים. איסקו צפוי לפתוח מתחת להזאר וקארים בנזמה. בספרד היו משוכנעים שחאמס רודריגס וגארת' בייל שוב לא יכללו בסגל, כפי שקרה נגד זלצבורג, מה שיאותת סופית על עזיבתם. הוולשי המריא עם הקבוצה בעוד הקולומביאני – לא.  וכך גם לגבי מריאנו דיאס שנאלץ להסתפק בחולצה מספר 24 לאחר ש"איבד" את ספרה מספר 7 לאדן הזאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי