שאדלי הושאל לאנדרלכט לעונה, בן ידר בדרך למונאקו

נאסר שאדלי
נאסר שאדלי | אנדרלכט

וינסנט קומפני ממשיך לשדרג את הבלגים ולאחר שצירף את נאסרי, הפעם תורו של הבלגי. הצרפתים הציעו לסביליה 20 מיליון יורו ואת הקיצוני רוני לופס בתמורה. פרישיץ' קרוב לבאיירן, קאיודה, אקס נתניה עזב את שחטאר

(גודל טקסט)
רשמי
* ורדר ברמן חיזקה את חוליית ההגנה והשלימה את השאלתו של הבלם בן ה-30 עומאר טופראק הטורקי מבורוסיה דורטמונד. 



* אנדרלכט ממשיכה להתחזק בזכותו של המאמן החדש וינסנט קומפני שכבר צירף לקבוצה את סמיר נאסרי. והפעם: הקשר  נאסר שאדלי, שרק לפני שנה חתם במונאקו, עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף רשמית לקבוצה אליה הגיע בהשאלה לעונה אחת ללא אופציית רכישה.



לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, הושאל משחטאר דונייצק של מנור סולומון הושאל עד תום העונה לגזישהיר מהליגה הבכירה בטורקיה.

 

 


שמועות
* ליברפול במרדף אחר שוער מחליף. לאחר שהתברר כי אליסון ייעדר עד חודש אוקטובר, אלופת אירופה מחפשת להחתים שוער גיבוי לאדריאן הספרדי. לפי "אקספרס" באנגליה, המועמד הבכיר לחתום הוא אנדי לונרגן בן ה-35, שהתאמן עם הקבוצה במהלך הקיץ ונכלל בסגל למשחק מגן הקהילה נגד מנצ'סטר סיטי. שני מועמדים נוספים שהוזכרו הם מישל וורם ההולנדי ששוחחר לאחרונה מטוטנהאם ובועז מאיהייל שסיים הקיץ קדנציה בת תשע שנים בווסט ברומיץ'.


* מאורציו סארי דיבר לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד על פאולו דיבאלה והבהיר: "אני יכול לדבר עליו כמה שאני רוצה, אבל הדעה שלי היא כלום. השוק הולך בדרך מסוימת ואנחנו חייבים לשחרר שישה שחקנים מהסגל" – ראו ידיעה נפרדת.


* לפי דיווח ברשת "פוקס ספורטס" מאורו איקרדי עשוי לחתום בקרוב בנאפולי. אישתו וונדה, המשמשת גם כסוכנת של החלוץ, יצרה קשר עם אורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי במטרה להגיע לסיום הסאגה בין הצדדים. הקבוצה הדרומית מוכנה לשלם לארגנטינאי בן ה-26 שכר המגיע לשמונה מיליון יורו לעונה, אך הכדור נמצא כעת ברגליה של אינטר ובסכום שתדרוש עבורו.


מאוריציו סארי. יובנטוס צריכה לשחרר שישה שחקנים (Thananuwat Srirasant/GettyImages)
מאוריציו סארי. יובנטוס צריכה לשחרר שישה שחקנים (Thananuwat Srirasant/GettyImages)


* האם חאמס רודריגס ישאר בריאל מדריד? עתידו של הקולומביאני בבירת ספרד עדיין בסימן שאלה גדול, ובמיוחד לאחר שריאל מדריד פירסמה את הסגל למשחק נגד רומא, בו הקשר כלל לא נכלל. לעומתו, גארת' בייל נרשם בין שחקני ההתקפה של הבלאנקוס.


* על אף דבריו של המאמן ארנסטו ואלוורדה לאחר המשחק של ברצלונה אתמול, ב"ספורט" המזוהה עם האלופה הספרדית נכתב כי פיליפה קוטיניו והמועדון החליטו יחד על פרידה הקיץ והמטרה היא להשלים את המהלך כמה שיותר מהר. יובנטוס ובאיירן מינכן מעוניינות בשירותיו. בקבוצה מאמינים כי על אף סגירת חלון ההעברות באנגליה, בהחלט תתקבל הצעה טובה לגביו. אם לא – השחקן יישאר.


* ארסנל מעוניינת לוותר על מסוט אוזיל ואף שוקלת להשלים את שכרו. לפי "מירור", די.סי יונייטד, קבוצתו של ויין רוני, רוצה שהקשר הגרמני בן ה-30 יחליף את האנגלי בחודש ינואר (רוני יצטרף לדרבי קאנוטי). לצד הדיווח, נטען כי אוזיל מסרב בשלב זה.




* אינטר מעוניינת להחזיר לשורותיה את כריסטיאן ביראגי. המגן בן ה-26 מעולם לא רשם הופיע במדי הנראזורי, אך הצליח להרשים במדי פיורנטינה ואף זומן לנבחרת איטליה. כעת, לפי התקשורת האיטלקית אנטוניו קונטה מעוניין להשיב את השחקן שגדל במחלקת הנוער במילאנו.


* דייוויד מויס מועמד לאמן את אינטר מיאמי של דייוויד בקהאם. הסקוטי לא אימן קבוצה מאז חודש מאי 2018, וב"מירור" דווח כי שמו הוזכר בין המועמדים לאימון הקבוצה מה-MLS, בנוסף לתיירי הנרי, ג'נארו גאטוסו וקרלו אנצ'לוטי.


* לפי ה"קוריירו דלו ספורט" האיטלקי, רומא קרובה מאוד לצירופו של דניאל רוגאני, מגנה של יובנטוס. לפי הדיווח, העסקה תהיה במתווה של השלה לעונה הקרובה, ואחריה תהיה לג'לארוסי אפשרות לרכוש את השחקן תמורת 25 מיליון יורו. שערו יעמוד על שלושה מיליון יורו לעונה הקרובה באולימפיקו.


מריו באלוטלי. מתקרב לחזרה לאיטליה (AFP/GettyImages)
מריו באלוטלי. מתקרב לחזרה לאיטליה (AFP/GettyImages)


* לפי רשת "+Canal" הצרפתית, ולנסיה מתכננת להגיש הצעה על קשר מארסיי ונבחרת צרפת, פלוריאן ת'ובאן. בדיווח נכתב שה"עטלפים" מתכוונים להציע 35 מיליון יורו עבורו.


* לפי "קלציו מרקטו" האיטלקי, ורונה הצטרפה למירוץ אחר מריו באלוטלי. החלוץ שכרגע שחקן חופשי מנהל בימים אלו משא ומתן מתקדם עם פלמנגו הברזילאית, אך מושך את תשומת ליבה של קבוצת סרייה A נוספת, בדמותה של פיורנטינה.


* לפי מספר דיווחים, הירבינג לוזאנו המקסיקני סגר את תנאיו בנאפולי ויחתום באופן רשמי בקבצוה לאחר שתחזור לאיטליה ממסע המשחקים בארצות הברית. יחתום על חוזה לחמש שנים וירוויח כארבעה מיליון יורו לעונה.


* ייתכן ובאיירן מינכן השלימה את העברתו של איבן פרישיץ' לשורותיה. לאחר פציעתו של לירוי סאנה, דווח כי הבווארים מתעניינים בקיצוני הקרואטי של אינטר, שלא נכלל בסגל של הנראזורי למשחק נגד ולנסיה.


איבן פרישיץ'. בדרך לליגה הגרמנית (AFP/GettyImages)
איבן פרישיץ'. בדרך לליגה הגרמנית (AFP/GettyImages)


* מילאן עשויה להחתים בקרוב את קיילור נבאס מריאל מדריד, אך רק אם השמועות לגבי עזיבתו של ג'יאנלואיג'י דונארומה יתממשו. השוער הצעיר מבוקש מאוד מצידה של פריז סאן ז'רמן, שכבר גיששה בגזרתו במהלך חודש יולי. אם יעזוב לטובת עיר האורות, נראה שהרוסונרי ילכו על השוער מקוסטה ריקה כמחליפו.


* האם אלו חדשות טובות עבור מונאס דאבור? לפי דיווחים בספרד, מונאקו מתכננת להגיש הצעה לסביליה על החלוץ הצרפתי וויסאם בן ידר, שתהיה בגובה 20 מיליון יורו ותכלול גם את הקיצוני רוני לופס. כאמור, דאבור נאבק בימים אלו על מקומו בהרכב האנדלוסים עם בן יידר ולוק דה יונג ההולנדי, ונראה כי עזיבתו של הצרפתי תעשה לו חיים יותר קלים.


* ג'רום בואטנג היה בדרך הבטוחה לעזוב את באיירן מינכן הקיץ, אלא שהדברים השתנו. הבלם פתח בהרכב במהלך הסופר קאפ הגרמני נגד בורוסיה דורטמונד והפגין יכולת טובה. בואטנג התנצל על התנהגותו בשנה האחרונה (לא שמח בחגיגות הזכייה בדאבל והיה מרוחק) ולפי "בילד" סיכוי טוב שימשיך בבוואריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי