דיווח בסרביה: זידאן לא מרוצה מיוביץ', שעשוי להיות מושאל

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Denis Doyle/Getty Images

חודשיים בלבד אחרי שהחלוץ נרכש, במדינה הבלקנית טענו שייתכן כי הוא ישחק בקבוצה אחרת בעונה הקרובה. לאונרדו ביקש לכלול את ויניסיוס בעסקת ניימאר, הלבנים סירבו בתוקף

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

תקופת ההכנה לעונה הייתה קשה לריאל מדריד והדבר לא פסח גם על חלוץ הרכש לוקה יוביץ'. דיווח מפתיע בתקשורת הסרבית טען היום (רביעי) שהחלוץ הסרבי עשוי להיות מושאל לעונה הקרובה, חודשיים בלבד אחרי שנרכש ב-60 מיליון יורו, זאת מכיוון שלא הצליח להרשים את זינדין זידאן. ב"מארקה" אמרו שעל עף אותם דיווחים, לא סביר שהחלוץ יושאל.

למרות ההתפתחויות האחרונות בסאגת ניימאר, המצביעות על הגעה מסתמנת שלו לברצלונה, בריאל מדריד עדיין לא ויתרו על הברזילאי אך סירבו לאחת הבקשות של פ.ס.ז'. בספרד נכתב שלאונרדו, מנהלה המקצועית של אלופת צרפת, סימן שני שחקנים שירצה לכלול בעסקת ניימאר – ויניסיוס ולוקה מודריץ'. לאונרדו נתקל בסירוב חד משמעי מצד הבלאנקוס בנוגע לברזילאי הצעיר, שנחשב לכזה שאסור לגעת בו והפוטנציאל שלו אינסופי.

בינתיים, הלבנים ערכו היום אימון לקראת המשחק הראשון בליגה, נגד סלטה ויגו ביום שבת (18:00). קיילור נבאס וגארת' בייל עבדו רק בחדר הכושר, בנפרד מחבריהם לקבוצה. מי שכן השתתף במלוא האימון הוא חאמס רודריגס. פרלאן מנדי, המתאושש מפציעה בירך, חזר להתאמן עם כדור וגם בראהים דיאס המוכשר השתתף בחלק מהתרגול הקבוצתי.

יושאל בעונה הקרובה? לוקה יוביץ'.( PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)
יושאל בעונה הקרובה? לוקה יוביץ'.( PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי