אוזיל עשוי להחליף את רוני, אקס מכבי חיפה חתם במצרים

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | AFP

העברות: סוכנו של הגרמני נפגש עם ראשי די.סי יונייטד, שתיפרד ממלך שערי נבחרת אנגליה בחודש ינואר הקרוב. וגם: אלכסנדר סטנוייביץ' מונה למאמן זמאלק, אייאקס עלולה לאבד כוכב נוסף ואלכסיס ישוב לאיטליה?

(גודל טקסט)
רשמי
* צ'נגיז אונדר האריך את חוזהו ברומא עד 2023. הטורקי הצעיר מצטרף לניקולו זניולו שהאריך אמש חוזה בבירת איטליה.




* הבלם הספרדי ראול נבאס עבר בהשאלה מריאל סוסיאדד לעולה החדשה אוסאסונה, ששילמה לבאסקים שלוש מיליון יורו.




* הקשר המרוקאי אדל טאארבט האריך את חוזהו בבנפיקה ויהיה חלק מהסגל של אלופת פורטוגל עד 2022.



* אלכסנדר סטנוייביץ', שפוטר ממכבי חיפה לאחר 15 מחזורים בעונת 2014/15, מונה למאמן זמאלק המצרית. זו תהיה הפעם הראשונה שהסרבי מאמן באפריקה.




שמועות

* אתלטיקו מדריד עוד לא סיימה את מסע הרכש. לפי "טוטוספורט", קבוצתו של דייגו סימאונה מתכוונת להציע 55 מיליון על אלן, קשרה הברזילאי של נאפולי, אם כי לא סביר שהתכולים ישחררו אותו.


* אחרי שרומא כשלה בניסיון לצרף את דיאן לוברן, היא סימנה מטרה חדשה לחיזוק ההגנה: ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים הקבוצה מבירת איטליה רוצה להחתים את דומאגוי וידה, סגן אלוף העולם עם נבחרת קרואטיה, שמשחק כיום בבשיקטאש.


* מסוט אוזיל בדרך לארצות הברית? לפי ה"וושינגטון פוסט", סוכנו של הגרמני נחת אתמול בעיר הבירה האמריקאית על מנת לדון בהעברתו לדי.סי יונייטד, שמעוניינת בו כמחליף לוויין רוני שיעזוב בינואר.


* באתר "בי-פוט" נכתב כי אייאקס מעוניינת להחתים את חלוץ נבחרת ספרד הצעירה, דני אולמו. ההולנדים הגישו הצעה לדינמו זאגרב על סך 22 מיליון יורו.


אלכסיס סאנצ'ס עשוי לחזור בקרוב לליגה האיטלקית. ב"דיילי מייל" נכתב היום שהצ'יליאני זוכה להתעניינות מצד שלוש קבוצות גדולות – יובנטוס, נאפולי ומילאן. אתמול פורסם שמנצ'סטר יונייטד התייאשה מהחלוץ וצפויה להעבירו להתאמן עם קבוצת המילואים.


* על פי ה"גאזטה דלו ספורט", בפגישה בין מריו באלוטלי לפלמנגו אמש, החלוץ דרש גם צירופו של אחיו הצעיר אנוק בארווה לקבוצת המילואים של המועדון הברזילאי. בקשתו נענתה בחיוב ושניהם צפויים לעבור לדרום אמריקה.


* פארמה לוטשת עיניים לעברו של פאביו קונטראו. המגן השמאלי, אקס ריאל מדריד, ערך 21 הופעות בעונה האחרונה במועדון הבית שלו ריו אבה. לפי "סקיי איטליה", הוא עשוי להתאחד עם בן ארצו ברונו אלבס בסריה A.




* בשבדיה טוענים שויקטור לינדלוף קרוב להאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד עד 2025. על פי הדיווחים, הבלם יקבל שדרוג לשכרו הנוכחי, העומד על 75 אלף ליש"ט לשבוע.


* מונאקו מתכננת להגיש הצעה לפריז סן ז'רמן עבור בלז מטווידי, כך לפי ה"גאזטה דלו ספורט".


* לפי "קאלצ'ו מרקאטו", רודריגו דה פול, כוכב אודינזה שקיבל קרדיט גדול בנבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה האחרון, מעורר עניין בפיורנטינה שיכולה לשלם עליו עד 35 מיליון יורו.


* בלמה של זניט סנט פטרסבורג עמנואל ממאנה, עשוי להיות מושאל בקרוב לססואולו, כך דווח ברשת "סקיי". לאיטלקים תהיה אופציה לרכוש את הארגנטינאי תמורת 10 מיליון יורו בשנה הבאה.


* בתקשורת הצרפתית דווח כי ניס הציבה את שמו של קספר דולברג בראש סדר העדיפויות שלה. המועדון הצרפתי נמצא בימים אלו בהליך של העברת בעלות ונראה כי הבעלים מעוניין בחלוץ הדני של אייאקס, שלא היה בסגל למשחק נגד פאוק במוקדמות ליגת האלופות.




* ברשת "סקיי" באיטליה דווח שפיורנטינה הגישה הצעה משופרת ללוס אנג'לס גלאקסי עבור הקיצוני דייגו רוסי. הסגולים נחושים לצרף את האורוגוואי שכבש 14 שערים במדי הקבוצה מה-MLS מאז החלה העונה בחודש מרץ ומוכנים לשלם עליו שמונה מיליון יורו, בתוספת בונוסים.


* מאמנה של מילאן מרקו ג'אמפאולו החליט לדחות כל הצעה עבור סוסו ופרנק קסי. הספרדי היה מקושר לסביליה, בעוד הקשר היה מועמד לוולבס, אך לפי "סקיי" השניים נמצאים בתכניות של הרוסונרי.


* מנכ"ל ולנסיה, מתאו אלמני, קיים מסיבת עיתונאים מיוחדת והתייחס לרודריגו, שמועמד לעזוב לאתלטיקו מדריד. נכון לעכשיו, החלוץ נשאר. אלמני אמר: "אין שום הצעה רשמית על השחקן וזו הסיבה שהוא מתאמן. הייתה אפשרות שיעזוב, אבל להגיד שניהלתי משא ומתן על מכירתו זה לא נכון. כשהוא הבין שהוא עשוי לעזוב זה טבעי שרצה לשמור על עצמו, אבל מכיוון שנאמר שלא הייתה הצעה קונקרטית, רודריגו שוחח איתי ורצה להתכונן לקראת המשחק בשבת, הוא יכלל בסגל. אף שחקן לא עוזב בלי הסכמה של שני המועדונים.


סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' התראיין ל"ספורט פלוס" ודחה את כל השמועות על כך שהיה מועמד לעזוב: "לעולם לא תשמעו אותי אומר שאני רוצה לעזוב את לאציו. מעולם לא ציינתי שאני בדרך למנצ'סטר יונייטד, זה היה רק סיפור בעיתון. אם משהו צריך לקרות – זה יקרה. לא היה שום דבר ואני ממשיך הלאה, בלאציו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי