זה היה קצר: חאמס רודריגס נפצע וייעדר בתקופה הקרובה

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

ריאל מדריד בהודעה רשמית: "לאחר הבדיקות שביצענו, נמצאה מתיחה בשריר הירך הימני של השחקן". חזרתו למגרשים טרם נקבעה והוא צפוי לפספס את המשחק הקרוב מול ויאריאל, ומשחקי נבחרתו בחודש הבא

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חזרתו של חאמס רודריגס להרכבה של ריאל מדריד הייתה קצרה מהצפוי. הבלאנקוס הודיעו היום (שני) כי הכוכב סובל ממתיחה בשריר הירך ברגלו הימנית, וזמן חזרתו ייקבע רק לאחר שהתפתחות הפציעה תבחן. הקולומביאני צפוי להחמיץ את מחזור הליגה הבא נגד ויאריאל, ובסימן שאלה גדול למשחקי נבחרתו נגד ברזיל (7.9) ונגד ונצואלה (11.9).

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "לאחר בדיקות שעבר חאמס רודריגס, נמצא כי סובל מפציעה בשריר 'הסוליה' הימני , וזמן ההחלמה ייקבע לפי התפתחות הפציעה". היעדרותו מהסגל של זינאדין זידאן מתווספת למכת הפציעות שחווה המועדון מבירת ספרד לאחרונה, לאחר שמרקו אסנסיו קרע את הרצועה הצולבת, והרכש הנוצץ אדן הזאר פספס את שני משחקי הליגה הראשונים עקב פציעה בירכו הימנית.

כאמור, רודריגס פתח בהרכבה של ריאל מדריד ביום שבת האחרון, במהלך התיקו 1:1 מול ריאל ויאדוליד, לאחר שחזר הקיץ מבאיירן מינכן, בה שיחק שנתיים כמושאל. מספר מועדונים הביעו עניין בצירוף השחקן, שמערכת היחסים בינו לבין מאנו תוארה כאינה טובה, ונראה שלאחר החדשות שהגיעו ממדריד, דברים חדשים עלולים להתפתח בנוגע לעתידו.

חזרה קצרה מאוד. חאמס רודריגס יחמיץ את המשחק הבא (Denis Doyle/Getty Images)
חזרה קצרה מאוד. חאמס רודריגס יחמיץ את המשחק הבא (Denis Doyle/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי