ד"ר נבחרת קולומביה לשעבר: "לחאמס יש בעיה בראש"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

הקטור פאביו קרוז תקף את הקשר הפצוע: "הוא לא מקצוען, הפציעה אינה מקרית. במקום להתכונן לעונה החדשה הוא הלך לסדר את הגבות ולארגן את השיער". הזאר עשוי לשוב לסגל לקראת ויאריאל. גם איסקו נפצע

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ביום שבת האחרון חזר חאמס רודריגס לסנטיאגו ברנבאו לאחר למעלה משנתיים והתקבל בתשואות על ידי אוהדי ריאל מדריד. הקשר שהיה בדרך החוצה מהמועדון קיבל אשראי מהמאמן זינדין זידאן, שיחק 56 דקות והיה לא רע, אאל שהוא סיים את המשחק פצוע. הקשר לא ישחק במשחק החוץ הקרוב בויאריאל ונמצא בספק גם לקראת משחקי נבחרת קולומביה בפגרת הנבחרת. הקטור פאביו קרוז, ד"ר נבחרת קולומביה לשעבר, טוען שהפציעה אינה מקרית והעביר ביקורת חריפה על השחקן בראיון ל-'FutbolRed'.


קרוז אמר: "הבעייה של חאמס היא בראש, הוא לא מרוכז בכדורגל, הוא לא מקצוען. במקום להתאמן קשה לקראת קדם העונה הוא הלך לסדר את הגבות שלו ולארגן את השיער שלו. כריסטיאנו רונאלדו, מנגד, לקח שבוע חופשה ואחרי שהיה ביאכטה עם המשפחה במשך שבוע, הוא עשה הכל כדי להגיע מוכן לפתיחת העונה, הוא הכי מקצוען שאני מכיר".


הרופא המשיך: "שחקן שמרוויח 7.5 מיליון יורו בשנה לא יכול להתעלם מההכנה. קבוצה גדולה כמו ריאל מדריד מניחה שמדובר במקצוען, אבל לא הוא. שחקן שמבלה חודשיים מחוץ לכר הדשא, למה זה קורה? הוא לא מכין את עצמו לעומסים הגבוהים. הוא לא יכול להמשיך לעבוד. הוא נפצע במונדיאל בזמנו והגיע לחוף הים, שכר מטוס פרטי. חאמס צריך לעבוד קשה בכל יום, הוא צריך לתקן ולשנות את המנטאליות, הוא שחקן אדיר שלא שומר על הקריירה שלו. כדורגל הוא כמו רכבת הרים במהירות 350 קמ"ש – אם אתה יורד בתחנה אתה עלול לא להגיע אליה שוב".




בינתיים, ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה למשחק נגד ויאריאל. הקולומביאני הוא הפצוע התשיעי של ריאל מדריד מאז תחילת הקיץ, ובתקשורת בספרד נכתב שמדובר בלא פחות מ-"מגיפה". הפציעה המשמעותית ביותר היא של מרקו אסנסיו שקרע את הרצועה הצולבת, בזמן שלוקה יוביץ', פרלאן מנדי ואדן הזאר, שחקני הרכש החדשים – נפצעו אף הם.


האחרון, אגב, מאיץ את קצב החלמתו ועשוי לעמוד לרשות הקבוצה במשחק החוץ בויאריאל ביום ראשון. לרשימת הפצועים הצטרף גם איסקו, ריאל מדריד הודיעה כי השחקן עבר בדיקות ונקבע כי הוא נפגע בשריר הירך האחורי וגם הוא צפוי לנוח לקראת המשחק הקרוב.


בעוד לאחר משחק פתיחת העונה המוצלח נגד סלטה ויגו, היה שקט בבירת ספרד, כעת, לאחר התיקו נגד ויאדוליד בברנבאו, הלחץ עצום. ב"מארקה" נכתב שהמאמן מאבד את החסינות מצד הקהל ובמועדון מאוכזבים מאוד מההתעקשות שלו להחתים את פול פוגבה בלבד בזמן ששחקנים אחרים באותה עמדה נמצאים על המדף, וכן מהעובדה שויניסיוס ג'וניור מתקשה לחזור ליכולת שאפיינה אותו בעונה שעברה.


מי שבוודאות ישחק הוא הקשר לוקה מודריץ' שחוזר לאחר שהיה מושעה מהמשחק נגד ויאדוליד. אתמול (שלישי) השלים הקרואטי בדיוק שבע שנים מאז הצטרף לריאל מדריד ב-27 באוגוסט 2012 כשהגיע מטוטנהאם. מודריץ', מחזיק הפרס היוקרתי כדור הזהב, שזכה עם ריאל מדריד ב-14 תארים (ארבע זכיות בליגת האלופות) ורשם 304 הופעות, כתב ברשתות החברתיות: ""היום לפני שבע שנים החל מסע מדהים בקבוצת החלומות. שבע שנים של שמחה וגאווה להיות חלק ממשפחת ריאל מדריד".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27. 08. 2012 – The beginning of a fantastic journey with a dream-making club. 7 years of happiness and pride for belonging to Real's family.❤/ 27. 08. 2012 – El comienzo de un viaje increíble en el mejor club del mundo. 7 años de felicidad y de orgullo por pertenecer a la familia del Real Madrid. #HalaMadrid #TheBestThingsNeverComeEasy

A post shared by Luka Modric (@lukamodric10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי