דיווח: זינדין זידאן רוצה לצרף את פול פוגבה בימים הקרובים

פול פוגבה
פול פוגבה | Shaun Botterill/Getty Images

חלון העברות קרוב מאוד לסיומו ומאמן ריאל מדריד עדיין נחוש להחתים את הקשר של מנצ'סטר יונייטד. הסיכויים לכך נמוכים מאוד בשל הישארותם של גארת' בייל וחאמס רודריגס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חלון העברות יינעל בליגה הספרדית, כמו ברוב הליגות הבכירות, יינעל ב-2 בספטמבר וריאל מדריד עדיין לא אמרה את המילה האחרונה, לפחות מכיוונו של זינדין זידאן. לפי 'אס' המאמן עדיין מקווה שההנהלה תעשה ניסיון אחרון להחתים את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד, למרות שהסיכויים לכך נמוכים מאוד, מכיוון שחלון העברות בפרמיירליג כבר הסתיים והקבוצה לא תוכל לרכוש מחליף עד חודש ינואר.

במועדון האמינו שיהיה אפשר לרכוש את הקשר בן ה-26 מהכסף שיקבלו עבור חאמס רודריגס וגארת' בייל, אולם צמד השחקנים בינתיים נשאר בבירת ספרד וכל עוד לא יקרה משהו קיצוני הם לא יעזבו את הקבוצה, על אחת כמה וכמה לאחר פציעתו של הקולומביאני.

עוד נכתב כי פוגבה מבודד בחדר ההלבשה לאחר עזיבתו של רומלו לוקאקו לאינטר ולאחר החמצת הפנדל נגד וולבס ספג נאצות גזעניות ברשתות החברתיות. הצרפתי הצהיר בקיץ כי כעת הגיע הזמן למצוא אתגרים חדשים אבל כאמור סגירת חלון העברות מהווה מכשול לריאל מדריד.


עדיין לא ויתר על פול פוגבה. זינדין זידאן (Octavio Passos/Getty Images)

למרות זאת מנצ'סטר יונייטד לא משחקת בליגת האלופות ומכירתו בסכום הנדרש העומד על כ-170 מיליון יורו יעזור למועדון לבנות את עצמו מחדש, גם אם יוכלו לצרף שחקנים חדשים רק בעוד מספר חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי