העברות: סמולינג עבר לרומא, אתלטיקו בעקבות איקרדי

כריס סמולינג
כריס סמולינג | רומא, רשמי

הבלם האנגלי בן ה-27 הושאל רשמית לג'אלרוסי לעונה הקרובה. סגנית אלופת ספרד הצטרפה למירוץ אחר החלוץ הארגנטינאי של אינטר. וגם: כוכב ווסטהאם האריך חוזה ואנטוורפן צירפה כוכב גדול לצידו של רפאלוב

(גודל טקסט)
רשמי
* לאחר שהשלים את הבדיקות הרפואיות, הבלם כריס סמולינג עבר רשמית בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד לרומא. לאיטלקים לא קיימת אופציה לרכישתו בתום התקופה, והשדים האדומים קיבלו עבורו כשלושה מיליון יורו.




* ווסטהאם הודיעה כי מנואל לאנזיני הארגנטינאי חתם על חוזה חדש והוא יישאר בשורות הפטישים עד 2023 




* אנטוורפן של ליאור רפאלוב התחזקה היום משמעותית כשהודיעה על הצטרפותו של הקיצוני קווין מיראלס הבלגי, אשר שוחרר מאברטון לאחר שבע שנים במדיה.




שמועות
* האם מאורו איקרדי יעזוב בסופו של דבר את אינטר? למרות שאשתו וונדה, המשמשת גם כסוכנתו אמרה כי הם אינם מתכוונים לעזוב את מילאנו, העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו דיווח כי אתלטיקו מדריד תנסה להחתים את החלוץ, שמבוקש גם בנאפולי ובמונאקו. ב-ESPN הוסיפו שהקבוצה מבירת ספרד מעוניינת לצרף את איקרדי בהשאלה, עם אופציה לרכישה ב-70 מיליון יורו.


* מוחמד אלנני המצרי על סף מעבר לבשיקטאש בהשאלה לעונה אחת. הקשר, שלא מתוכנן להיות בסגל של הלונדונים, בדרכו לטורקיה לאחר שרשם אשתקד 17 הופעות בכל המסגרות.


* המגן של ברמינגהאם סיטי, מיטש רוברטס, מעורר עניין בסלטיק. על פי "בירמינגהאם לייב", הסקוטים רוצים להחתים את הילד בן ה-18 לפני המועד האחרון להעברות באירופה. רוברטס, שחתם הקיץ על חוזהו המקצועי הראשון, משך גם את תשומת לב ממנצ'סטר סיטי בחודשים האחרונים.


מאורו איקרדי יעבור לשחק תחת דייגו סימאונה? (Alessandro Sabattini / Stringer)
מאורו איקרדי יעבור לשחק תחת דייגו סימאונה? (Alessandro Sabattini / Stringer)


* ב"גאזטה דלו ספורט" טענו שפרננדו יורנטה מצא קבוצה. החלוץ הספרדי, שעזב את טוטנהאם אחרי שכמעט זכה איתה בליגת האלופות, עומד להצטרף לנאפולי.


* ראשיד גזאל ופוסני דיאבטה בדרך החוצה מלסטר סיטי, כך דווח ב"סקיי ספורטס". אולימפיאקוס רוצה את גאזל בהשאלה ודיז'ון את דיאבטה באותו מתווה, אך לגבי האחרון לסטר מעוניינת רק בעסקת רכישה.


* צ'נגיז אונדר, מעורר עניין באנגליה, כך על פי דיווחים באיטליה. הקיצוני בן ה-22 של רומא, שכבש במחזור הפתיחה מול גנואה, מחוזר על ידי ארסנל וטוטנהאם למרות שחתם לאחרונה על חוזה חדש לארבע שנים. אשתקד הוא כבש שלושה שערים בליגת האלופות ויהיה מעניין לראות האם הוא יבצע מעבר לאי הבריטי רגע לפני סגירת החלון.


* מגן נאפולי אלסייד הוסאי בדרכו לולנסיה, כך על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו. למרות שהוא נמנה באופן קבוע בסגל של האיטלקים, נתן הוסאי את הסכמתו למעבר, כשולנסיה מקווה לצרף אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה.


צ'נגיז אונדר. (טוויטר)
צ'נגיז אונדר. (טוויטר)


* מישי בטשוואי הוצע לנאפולי. הבלגי לא נמנה בסגל צ'לסי השנה והאנגלים אף מוכנים לשלם חלק משכרו כדי להשלים את המעבר, כך לפי דיווחים באיטליה.


* בפארמה מאמינים כי מתאו דרמיאן, מגנה של מנצ'סטר יונייטד, יצטרף לקבוצה לפני סגירת חלון ההעברות. האיטלקי רשם רק שבע הופעות בשדים האדומים אשתקד ושיחק בעבר בטורינו, פאלרמו ומילאן.


* קשר נבחרת ארגנטינה רודריגו דה פול מועמד למילאן. אודינזה צפויה לדרוש כ-35 מיליון יורו על השחקן בן ה-25, שכבש תשעה שערים בעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי