זידאן: "אנחנו יכולים עוד להטיל פצצה או שתיים עד יום שני"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

במסיבת העיתונאים של ריאל מדריד לקראת ויאריאל (ראשון, 22:00), המאמן נשאל אם הקבוצה יכולה להפתיע עד סגירת חלון ההעברות, חייך וטען: "הכל יכול לקרות". קיילור נבאס יישב על הספסל לפני המעבר לפ.ס.ז'

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד איבדה נקודות ראשונות לעונה כבר במחזור השני ועוד במשחק ביתי, כאשר גם שער יתרון של קארים בנזמה אחרי 82 דקות נגד ריאל ויאדוליד לא הספיק. שער השוויון של סרג'י גווארדיולה בדקה ה-88 הצליח להמם את הבלאנקוס וכבר אפשר היה למצוא בתקשורת הספרדית כתבות, בעיקר טורי דעה על כך שזינדין זידאן מתקשה להשתלט על הקבוצה, אבל במסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ בוויאריאל (ראשון, 22:00) הוא נשמע בטוח בעצמו לחלוטין.


זידאן פתח את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש בתנחומים ללואיס אנריקה ולמשפחתו על מותה הטרגי של בתו הקטנה שהלכה לעולמה ונאלץ לעשות שינוי חד בדבריו והשיב לשאלות העיתונאים. מה שבעיקר היה על הפרק הוא עתיד השוער קיילור נבאס, שלפי כל הדיווחים סיכם בפריז סן ז'רמן. זיזו לא הכחיש זאת ואמר: "זו עסקה שיכולה לקרות, אבל מה שחשוב זה שיש לנו אותו מחר בסגל והוא יכול לעזור לנו לנצח. מחר הוא איתנו, אבל אחרי זה הכל יכול להיות".


למרות דברי המאמן, קיילור נבאס צפוי לשבת על הספסל ורק בסיום המשחק לעשות את הדרך לפריז, כשיהיו לו כ-24 שעות בשביל לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום בשורות אלופת צרפת. אתמול, בניצחונה של פ.ס.ז' בליגה הצרפתית על מץ, אלפונס אראולה ישב על הספסל גם הוא, כשלפי כל הדיווחים הוא יעשה את הדרך ההפוכה למדריד כמושאל לעונה, בעוד נבאס יימכר עבור כ-13 מיליון יורו.




לאחר המעידה במחזור שעבר אמר זידאן לקראת משחק החוץ הקשה: "זה אחד המשחקים הכי חשובים שיהיו לנו העונה. אנחנו יודעים שלצבור נקודות בתחילת העונה זה מאוד חשוב ואנחנו רוצים לשחק טוב. הייתה אווירה טובה השבוע ואנחנו רוצים להעביר את התחושות האלה לכר הדשא. אני גאה בשחקנים ועבורי הם הכי טובים שיש. עשיתי שינויים כי כל אחד שמגיע רוצה לשנות, אבל אני לא יכול להתלונן על כלום – זו קבוצה שכל מאמן היה רוצה לעבוד איתה".


בהמשך ישיר לכך, זידאן גם נשאל אם ישנו תכנון לצרף שחקן נוסף. הצרפתי חייך ואמר: "יש לנו עד יום שני בחצות, אז אנחנו נראה. הכל יכול לקרות. יכולים להטיל פצצה, שתיים…אנחנו נראה". 


מי שייעדרו מהמפגש הם אדן הזאר, שזידאן אישר שהוא לא כשיר גם למשחקיה של נבחרת בלגיה, וכן מרקו אסנסיו, חאמס רודריגס, רודריגו, איסקו ובראהים דיאס. המאמן מתלבט לגבי לוקאס ואסקס או ויניסיוס בהתקפה לצידם של גארת' בייל, שכבש את שער הבכורה שלו בריאל מדריד במשחק החוץ נגד ויאריאל ולא החמיץ מעולם משחק חוץ מולה, וכן קארים בנזמה. בשנתיים האחרונות הבלאנקוס לא הצליחו לנצח באצטדיון הלה-סרמיקה וסיימו פעמיים בתיקו 2:2.



זידאן. ריאל עוד תטיל פצצה או שתיים עד יום שני? (JAVIER SORIANO / AFP)


היריבה, מנגד, מגיעה למשחק לאחר שפתח את העונה עם נקודה אחת בלבד בשני מחזורי הפתיחה. ויאריאל הובילה במשחק החוץ בלבאנטה אך ספגה פעמיים משני פנדלים והפסידה 2:1. המאמן חאבייר קאייחה, שכבר ניצח את ריאל מדריד לפני שנתיים, אמר: "הכל היה טוב במשחק נגד לבאנטה חוץ מהתוצאה הסופית. היינו צריכים לכבוש הרבה שערים. ניצחון דווקא על מדריד יוריד מאיתנו הרבה משקל וישחרר אותנו". ראול אלביול שחזר לספרד לאחר שש עונות, מתרגש לשחק נגד האקסית: "אני גאה שהייתי במועדון הגדול הזה. ריאל מדריד לא צריכה לשחק טוב כדי לנצח".




אתלטיקו מדריד – אייבר (20:00)
לאחר איבוד הנקודות של סביליה אתמול, הקבוצה של דייגו סימאונה יכולה להעפיל למקום הראשון בטבלה ולהיות היחידה בעלת מאזן מושלם. אתלטיקו פתחה את העונה עם שני נצחונות 0:1 לא פשוטים בכלל. ז'ואאו פליקס שיחפש שער בכורה בליגה הספרדית, שב לאימונים וצפוי לפתוח בהרכב לצד דייגו קוסטה כאשר אלברו מוראטה הפצוע צפוי להיעדר.


ז'ואאו פליקס חוגג (Sam Greenwood/Getty Images)


עוד מחר במסגרת המחזור השלישי בספרד: ולנסיה נגד מאיורקה (18:00),  ואספניול תפגוש את גרנאדה (20:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי