ספרד בטירוף, באתלטיקו מרגיעים: "אליפות? זו רק ההתחלה"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

"רמונטדה (מהפך) של מוליכה גאה", נכתב ב"מארקה". הקולצ'ונרוס פתחו עם שלושה נצחונות כמו ב-13/14 ומשאירים אבק לריאל ובארסה. סימאונה: "שחקני הספסל השפיעו, הסגל רחב". וגם: על החילוף המנצח של פארטיי בפליקס

(גודל טקסט)
לאחר 20 דקות של כדורגל בונדה מטרופוליטנו, הקהל המקומי נכנס להלם. כשאייבר הובילה 0:2 במבצרה של אתלטיקו מדריד, מי היה יכול להאמין לסיום המטורף שעתיד לבוא? הקבוצה של דייגו סימאונה ביצעה מהפך ענק בדרך לניצחון 2:3. בחלוף שלושה מחזורי ליגה, אתלטיקו היא היחידה עם מאזן מושלם. יש לה כבר ארבע נקודות יתרון על פני ריאל מדריד וחמש על פני ברצלונה.  גם בעונת האליפות האחרונה, לפני שש עונות, ניצחה אתלטיקו בשלושת מחזורי הפתיחה, אך בקבוצה של סימאונה אין אופוריה. את זה תשאירו לתקשורת.


והתקשורת בהחלט עושה זאת. "רמונטדה (מהפך) של מוליכה", נכתב ב"שער המארקה" שהקדיש כמעט את כולו לאתלטיקו על חשבון ריאל מדריד. ז'ואאו פליקס כבש אמנם  את שער הבכורה שלו בספרד ודייגו קוסטה רשם את הופעת הליגה הראשונה שלו מאז ההרחקה נגד ברצלונה, אך במדינה דיברו בעיקר על שניים: "ויטולו ותומאס – הגיבורים הבלתי צפויים היו שם בשביל סימאונה!". ב"אס" נכתב: "השעון כבר הראה על הדקה ה-90 ואז הגיע השער של תומאס. האוהדים שרגילים ל-0:1 שסוגר סיפור – ראו משהו אחר לגמריי". הקשר הצעיר ריקלמה רודריגו בן ה-19 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.


דייגו סימאונה
אמר: "כשאתה מנצח 2:3 זה אומר שעשית טעויות, פתחנו רע מאוד את המשחק, אנחנו לא רגילים לזה. השחקנים שעלו מהספסל הצליחו להשפיע, הם צוברים ביטחון. הסגל שלנו רחב, צר לי שאני לא יכול לתת דקות לפיליפה, סנטיאגו אריאס והקטור הררה, אבל הם יעזרו לנו. יש הרבה שינויים משבוע לשבוע אבל אנחנו רוצים לנצח ולנצח ולנצח".



המוליכה הגאה (Denis Doyle/Getty Images)


על השינוי שביצע: "אני מכיר את הסיכונים שיש בחילופים האלה. יש כאלה שמדברים על שינוי הגנתי ועל כך שהמשחק אבוד. אבל ראיתי את ז'ואאו עייף, ידעתי שלתומאס יש הרבה כוח ותשוקה והנוכחות שלו בחלק הקדמי חשובה". לסיום רמז לגבי חלון ההעברות: "הקבוצה עובדת עם מה שיש, אבל גם אני וגם המועדון יודעים מה אנחנו רוצים".


הקשר ויטולו, כובש שער הניצחון במחזור הקודם, ששוב עלה מהספסל ותרם את חלקו, אמר: "אליפות? השתגעתם? הליגה רק התחילה. כל מי שנמצא כאן רוצה להיות פה. כל שחקן חשוב. לא אני אחראי לדבר על רכש או האם אנחנו זקוקים לו". תומאס פארטיי, גיבור המשחק, היה נרגש בסיום והודה: "אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני משחק בעמדה כל כך גבוהה. ניסיתי לעשות כמיטב יכולתי, כמו תמיד, אני שמח שזה הצליח. אנחנו שמחים בחדר ההלבשה אך לעבר מעבר". על התחרות אמר: "כולם רוצים לשחק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי