מרטין אודגור: "אני שחקן בוגר יותר, המטרה לחזור לריאל מדריד"

מרטין אודגור
מרטין אודגור | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

קשר ריאל סוסיאדד, המושאל מהבלאנקוס, סיפר בראיון בנורבגיה על ההחלטה שקיבל בקיץ: "הרגשתי שכרגע אין טעם שאשוב ושעדיף לצאת להשאלה, לשחקן צעיר זה חשוב לקבל דקות"

(גודל טקסט)

מרטין אודגור הוא אחד השחקנים הבולטים בליגה הספרדית מפתיחת העונה. קשרה של ריאל סוסיאדד, המושאל מריאל מדריד, כבש כבר שני שערים מפתיחת העונה, כשהאחרון מביניהם היה בניצחון 0:2 על אתלטיקו מדריד, המוליכה ערב אותו מחזור, עם מבצע אישי יפה בוונדה מטרופוליטנו. השחקן ששבר שיאים בנורבגיה, בלט כבר בגיל צעיר, מה שהוביל את ריאל מדריד לרכוש אותו בשנת 2015 כשהוא בן 17 בלבד.

הוא שיחק תחילה בקבוצת המילואים, הספיק לערוך בכורה בברנבאו עוד לפני גיל 18 והושאל במשך שנתיים להירנביין ולוויטסה מהליגה ההולנדית. לאחר שחזר הקיץ לספרד, אודגור התראיין בתקשורת הנורבגית ודיבר על ההחלטה שקיבל בקיץ האחרון, ההשתלבות בריאל סוסיאדד והחזרה האפשרית לבלאנקוס.

הקיץ האחרון: "כבר בסוף העונה שעברה הרגשתי שאין לי טעם לחזור לריאל מדריד. לשחקנים צעירים ואני בניהם, חשוב מאוד לקבל דקות משחק. בריאל מדובר במשימה קשה כי יש שם שחקנים טובים והתחרות גדולה מאוד. היה לי ברור שהשאלה מחדש זה הפתרון עבורי ועובדה שגם המועדון חשב כך".

מרטין אודגור במדי סוסיאדד.
מרטין אודגור במדי סוסיאדד. "מרגיש בבית" (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

ההשתלבות בריאל סוסיאדד: "אני מאוד נהנה פה ושמח להיות חלק מהקבוצה. נוח לי ואני מרגיש בבית, זה מקל על הכל. האנשים כאן מאוד חברותיים, השחקנים דאגו לי מהרגע הראשון שהגעתי לחדר ההלבשה והמאמן אימנול אלגואפיל גם ממש עזר לי. הוא מאוד ברור בדרישות שלו אז קל לי ליישם את זה על כר הדשא".

חזרה לריאל מדריד: "זו המטרה שלי. חתמתי במועדון הזה כי אני רוצה לשחק שם יום אחד. זה המקום הנכון בשבילי. אני מרגיש שהשתפרתי מאוד בשנתיים האחרונות, אני שחקן טוב יותר ובוגר יותר. אני מרגיש עכשיו מצוין, בפער ניכר מאשר בפעם הראשונה שהגעתי לספרד. אני מעריך שעניין הגיל עוזר לזה".

מבחינת המועדון מבירת ספרד, משימתו של אודגור היא להסתגל במהירות לליגה הספרדית לאחר השנתיים שבילה בהולנד. על פי החוזה שנתחם מול סוסיאדד, ריאל שמרה לעצמה את האופציה להחזיר את הקשר המוכשר אל הברנבאו בסוף העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי