לפני הדרבי: ריאל מדריד במקום הראשון לאחר 0:2 על אוססונה

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

הבלאנקוס לא הרשימו אך ידעו לבצע את המלאכה לפני המשחק הרותח נגד אתלטיקו מדריד. ויניסיוס (36) ורודריגו (72) כבשו. הקולצ'ונרוס גברו 0:2 על מאיורקה מוקדם יותר. 3:3 מטורף בין ולנסיה וחטאפה

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון של ברצלונה אמש (שלישי) נגד ויאריאל, מחזור אמצע השבוע בליגה הספרדית המשיך היום עם ניצחונה של ריאל מדריד, אשר גברה 0:2 על אוססונה וטיפסה למקום הראשון בטבלה. עוד לפני כן, אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 בחוץ נגד העולה החדשה מאיורקה ומגיעה מוכנה לדרבי ביום שבת הקרוב. במקביל, אתלטיק בילבאו נפרדה ב-1:1 מאכזב נגד לגאנס ופספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון. ולנסיה וחטאפה נפרדו בתיקו 3:3 מהנה.


ריאל מדריד – אוססונה 0:2
הבלאנקוס לא ממש הרשימו נגד העולה החדשה, אך כמו במחזור הקודם נגד סביליה, ידעו להשלים את המלאכה ויצאו עם כל שלוש הנקודות היקרות עם 0:2 חשוב. זינדין זידאן ביצע רוטציות רבות בהרכבו, זכר לדרבי נגד אתלטיקו מדריד ביום שבת הקרוב, וראה בדקה ה-36 את ויניסיוס הצעיר כובש שער יפהפה, לאחר תקופה רבה בה היה פצוע.


לוקה יוביץ' פתח בחוד של הלבנים, ובמהלך כל המשחק ניסה למצוא שער בכורה בספרד. בדקה ה-60 הסרבי זכה למבוקשו, אך שופטי הווידאו זיהו עמדת נבדל של החלוץ ופסלו את השער. בדקה ה-72 רודריגו מצא את הרשת של האורחת ובכך הבטיח את הניצחון של ריאל, והקפיץ אותה למקום הראשון על פני היריבה העירונית, אותה כאמור יפגשו במחזור הקרוב.


ויניסיוס. הברזילאי פרק הרבה במהלך חגיגת השער (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
ויניסיוס. הברזילאי פרק הרבה במהלך חגיגת השער (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)


מאיורקה – אתלטיקו מדריד 2:0
לאחר שלא ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים, חניכיו של דייגו סימאונה חזרו ממאיורקה עם שלוש נקודות חשובות מאוד במאבקי הצמרת הצפויים להם. דייגו קוסטה היה הראשון לשבור את הקרח בדקה ה-26, לאחר שעלה גבוה לכדור שהרים קוקה.


בדקה ה-65 ז'ואאו פליקס הבטיח את הניצחון של הקולצ'ונרוס עם בעיטה ממרכז הרחבה, שפגעה בדרך בשחקן הגנה וחדרה לרשת של המארחת. בסיום המשחק אלברו מוראטה ספג שני כרטיסים צהובים בדקה, וראה כרטיס אדום אשר ימנע ממנו לשחק בדרבי נגד ריאל מדריד ביום שבת הקרוב.


שער של הפורטוגלי הצעיר הבטיל את הניצחון (Alex Caparros/Getty Images)
שער של הפורטוגלי הצעיר הבטיח את הניצחון (Alex Caparros/Getty Images)


ולנסיה – חטאפה 3:3
משחק שהיה בו הכל. אוהדי ולנסיה שהגיעו לאצטדיון המסטאייה ראו את קבוצתם מארחת את חטאפה, שכבר בדקה הראשונה הפתיעה את כולם ועלתה ליתרון משער של חאיימה מאטה. בדקה ה-30 מקסי גומס איזן את התוצאה עם מספרת נפלאה, וארבע דקות לאחר מכן השלים צמד ומהפך לקבוצתו. בדקה ה-39 לי קאנגין כבש את השלישי לזכות העטלפים וחתם מחצית משוגעת. חטאפה לא אמרה את המילה במשחק ובדקה ה-66 ג'ייסון עזר לה לצמק ל-3:2. שלוש דקות בלבד חלפו במשחק המטורף ואנחל קבע 3:3 בעזרת בעיטת יעף מרשימה, אשר קבעה כי כל קבוצה תצא עם נקודה.


משחק שהיה בו הכל. מקסי גומס מתעופף למספרת (JOSE JORDAN/AFP/Getty Images)
משחק שהיה בו הכל. מקסי גומס מתעופף למספרת (JOSE JORDAN/AFP/Getty Images)


לגאנס – אתלטיק בילבאו 1:1
אכזבה גדולה בקרב אתלטיק בילבאו, לאחר שפספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון בטבלה, דווקא נגד לגאנס נועלת הטבלה. לאחר מחצית מאופסת, הבאסקים עלו ליתרון בדה ה-59 מפנדל מדויק של ראול גארסיה, שכבש שבוע שני ברציפות מהנקודה הלבנה. שלוש דקות בלבד חלפו והקבוצה ממדריד מצאה את שער השוויון היקר, כשאוסקר הצעיר סובב כדור חופשי באומנות וקבע חלוקת נקודות.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי