זינדין זידאן: "לפעמים שוכחים כמה צעירים ויניסיוס ורודריגו"

רודריגו
רודריגו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הברזילאים של ריאל מדריד כבשו ב-0:2 על אוססנה וזכו לשבחים בתקשורת הספרדית. המאמן אמר: "כל השחקנים חשובים בקבוצה, אראולה? עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים". אכזבה מיוביץ'

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
"ההרכב השני של ריאל מדריד נתן הזדמנות להסתכל על העתיד", כך נכתב ב'אס' הספרדי לאחר הניצחון 0:2 של הבלאנקוס על אוססונה אמש (רביעי) אשר הקפיץ אותה למקום הראשון שלושה ימים לפני הדרבי נגד אתלטיקו מדריד באצטדיון וונדה מטרופוליטנו.


ריאל מדריד ביצעה שמונה שינויים מהניצחון הדחוק נגד סביליה, כאשר השינוי המשמעותי היה הצבתו של אלפונס אראולה בשער על חשבונו של טיבו קורטואה, אבל דווקא הברזילאים הצעירים גנבו את ההצגה – וינסיוס ג'וניור כבש את השער הראשון במחצית הראשונה והוחלף על ידי רודריגו שהכפיל אחרי דקה אחת על המגרש.


המאמן זינדין זידאן אמר בסיום: "מרוצה מהשינויים כי כולם חשובים כאן, יש 25 שחקנים כולם מוכנים כך זה גם נראה. אני משחקים באגרסיביות ובעוצמה. עבור המאמן חשוב לבצע שינויים והדבר עובד".



"כל השחקנים חשובים". זינדין זידאן מרוצה (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)


על וינסיוס ג'וניור אמר: "אני שמח בשבילו, הוא מאוד נרגש וכמובן. אותו הדבר לגבי רודריגו, לפעמים אנחנו שוכחים כמה הם צעירים וכמובן אני רוצה לציין לטובה את פדריקו ואלוורדה שסיפק משחק ברוטלי".


הצבתו של אראולה בהרכב: "הוא שחקן בסגל והיום הוא שיחק והצליח. אני חושב שכל מי ששיחק היום עשה עבודה טובה ואנחנו שמחים מזה".


לעומת זאת מי שזכה לביקורת הוא חלוץ הרכש לוקה יוביץ'. החלוץ הסרבי שהגיע מפרנקפורט תמורת 60 מיליון יורו לא כבש ובספרד טוענים כי מדובר בשחקן חדגוני שפוגע במשחק ההתקפה השוטף של ריאל מדריד וגם רשם שתי המחצית גדולות. ליוביץ' עדיין אין שער במדי ריאל מדריד ואת המשחק נגד אתלטיקו מדריד ככל הנראה יפתח על הספסל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי