יכולה להסתדר בלי דאבור: 2:3 לסביליה על ריאל סוסיאדד

שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

האנדלוסים עצרו רצף של שני הפסדים עם ניצחון קשה נגד הבאסקים, נוליטו (18), אוקמפוס (47) ו-ואסקס (80) הפכו יתרון מוקדם של אויארסבאל (4), פורטו (87) כפה דרמה. אספניול הפסידה גם לוויאדוליד

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

לאחר הדרבי המאכזב של מדריד, המחזור השביעי בליגה הספרדית ננעל היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד העניינים היתה סביליה, לסגלה שוב לא זומן מונאס דאבור, שפגשה את ריאל סוסיאדד.

לאחר שהוליכו את טבלת הליגה בספרד, האנדלוסים הגיעו לקרב הקשה נגד הבאסקים לאחר שני הפסדים רצופים במהלך השבוע האחרון, והרבה אצבעות מאשימות הופנו ללוק דה יונג, החלוץ הבכיר בסגל של ז'ולן לופטגי, אשר טרם מצא את השער מאז שחתם בקבוצה הספרדית. מנגד, סוסיאדד הגיעה למשחק לאחר שלושה ניצחונות רצופים וידעה שאם תצא מה"פיחואן" עם שלוש הנקודות, היא תנעל את המחזור במקום כשהיא במקום הראשון. היא היתה קרובה, אבל בסופו של דבר זה נגמר עם 2:3 לסביליה שהרגיע מעט את הרוחות בקבוצה האנדלוסית.

סביליה – ריאל סוסיאדד 2:3
הפתיחה היתה שייכת דווקא לבאסקים, ומיקל אויארסבאל העלה את האורחת ליתרון מוקדם תוך ארבע דקות לאחר טעות ברחבה. לסביליה לא לקח הרבה זמן להתעורר, ונוליטו – אולי המצטיין על המגרש – החזיר אותה למגרש עם שער נפלא בדקה ה-18. אחרי שוויון בהפסקה, לוקאס אוקמפוס כבר גם הוא שער נהדר מזווית קשה בפתיחת המחצית השנייה ופרנקו ואסקס קירב את לופטגי לניצחון עם שער משלו בדקה ה-80.

דה יונג. שוב לא הרשים (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)
דה יונג. שוב לא הרשים (CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images)

סביליה היתה בדרך לניצחון קל, אבל פורטו הפתיע בניגוד למהלך המשחק עם שער בדקה ה-87 והפך את תוספת הזמן למותחת. בסופו של דבר המארחת שרדה את דקות הסיום וחזרה לנצח, נצמדת ליריבתה ועולה למקום השישי. ביום חמישי היא מארחת את אפואל ניקוסיה בליגה האירופית, ובראשון שלאחר מכן מצפה לה טיול בקאמפ נואו. אולי אז דאבור יזכה סוף סוף לבכורה בליגה? מי יודע.

אספניול – ריאל ויאדוליד 2:0
אספניול הגיעה להתמודדות בידיעה שהיא חייבת ניצחון כדי לתת לקבוצה מעט אוויר לנשימה ולברוח מהקו האדום. על כר הדשא ב"קורנייה אל פראט" היא אירחה את ריאל ויאדוליד, אשר רשמה פתיחת עונה סבירה. לאחר דקות טובות של האורחים בפתיחה, בדקה ה-25 הם קיבלו בצדק כדור עונשין, ומיצ'ל הכניע את דייגו לופס ללא בעיות מיוחדות. הקטלונים ניסו בכל כוחם לחזור למשחק, משימה שהפכה קשה יותר בדקה ה-66 לאחר שהבלם פרננדו קאלרו ראה כרטיס אדום ישיר והורחק. המארחים התעוררו מעט לקראת השריקה האחרונה, אך לא השיגו את שער השוויון המיוחל. בדקה ה-94 אוסקר פלאנו נעץ את השער השני והבטיח לויאדוליד את כל שלוש הנקודות.

ניצחון חשוב של ויאדוליד בברצלונה (Alex Caparros/Getty Images)
ניצחון חשוב של ויאדוליד בברצלונה (Alex Caparros/Getty Images)

תוצאות נוספות
אייבר – סלטה ויגו 0:2

אלאבס – מאיורקה 0:2


לבאנטה – אוססונה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי