סימאונה: "טבעי שהקהל שורק בוז, אבל זה לא קשור לקוקה"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

אתלטיקו מדריד תנסה לחזור לנצח נגד בילבאו אחרי שלוש תוצאות תיקו, המאמן התייחס לכעס של האוהדים כלפי הקשר: "הם משדרים את מה שהם מרגישים". חימנס, סאביץ' ופליקס ייעדרו, התלבטות בין ויטולו ללמאר בהרכב

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד לא ניצחה כבר שלושה מחזורים ברציפות בליגה הספרדית והיא תנסה לעשות זאת מחר (שבת, 22:00), כשתפגוש את אתלטיק בילבאו באצטדיון הוונדה מטרופוליטנו. על 'הקולצ'ונרוס' עוברת תקופה רעה ובמשחק האחרון בליגת האלופות, נגד באייר לברקוזן, גם הקהל מאס ביכולת הבינונית ושרק בוז לשחקנים, כאשר רוב החצים נורו לעבר קוקה.


הקבוצה של דייגו סימאונה מציגה הגנה חזקה מאוד, כהרגלה, אבל למרות שהיא מחזיקה בשחקנים מוכשרים התקפית היא כבשה רק שמונה שערים בתשעה מחזורי ליגה. מעבר לבצורת, המאמן הארגנטינאי מתמודד עם מכת פציעות, כאשר צמד הבלמים חוסה מריה חימנס וסטפן סאביץ' לא יעמוד לרשותו במשחק הקרוב וגם ז'ואאו פליקס, שנפצע בקרסול במחזור הקודם נגד ולנסיה, יחמיץ את ההתמודדות.


מריו הרמוסו, פליפה ואלברו מוראטה צפויים להשתלב בהרכב נגד הבאסקים במקום הפצועים. גם מרקוס יורנטה עשוי לקבל מקום ב-11, כאשר על פי התקשורת במדריד, סימאונה מתלבט בין תומא למאר לוויטולו. המאמן התייצב היום למסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס למצבה של הקבוצה ולשריקות הבוז לעבר קוקה.


סימאונה ינסה לחזור לנצח אחרי שלושה מחזורים. (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)
סימאונה ינסה לחזור לנצח אחרי שלושה מחזורים. (OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images)


"אנחנו ברי מזל כי יש לנו את האוהדים הכי טובים בספרד", אמר סימאונה, "עלינו להתאמץ כדי לשפר את היכולת שלנו על כר הדשא ולהחזיר את השמחה שאיתה אנחנו עולים למשחקים ועובדים עבור אתלטיקו מדריד. כולנו צריכים להיות ביחד כדי להמשיך להיאבק על המטרות שלנו".


הקהל שם את קוקה על הכוונת: "זה טבעי ששרקו בוז. זה קרה לי גם בוויסנטה קלדרון בעבר, במשחק שבאמת לא נראינו טוב בו. אנשים נוהגים בספונטניות, הם משדרים את מה שהם רואים ומרגישים. זה קשור לכולם, למועדון, להנהלה, לשחקנים ולצוות המקצועי, לא רק לקוקה. הוא שחקן שתופס המון עמדות מבחינה מקצועית ונושא באחריות גדולה. הוא מצטיין בדברים שהוא מוכשר בהם והוא ימשיך לעשות זאת, כי הוא מקצוען ושחקן גדול".


סופג ביקורת מהקהל. קוקה (ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images)
סופג ביקורת מהקהל. קוקה (ANDER GILLENEA/AFP/Getty Images)


על חוסר היעילות בהתקפה: "אנחנו צריכים לנצל יותר טוב את היכולות של השחקנים שלנו. זה מה שיקרב אותנו למטרה. יש לנו יצירתיות, אבל האפקטיביות הכי חשובה"

הלקחים מהשבועות האחרונים: "אפשר לראות שכל הקבוצות מתקשות. אף אחת לא התעלתה מעל השאר. עכשיו כשבין המקום הראשון לעשירי מפרידות שש-שבע נקודות, מי שתהיה מוכנה ומרוכזת יותר, תוכל לפתוח פער. תמיד אמרנו שהליגה משעממת, אז עכשיו כיף".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי