אקס ריאל מדריד: "העליבו אותי בברנבאו, סומנתי כילד הרע"

תיאו הרננדס
תיאו הרננדס | Rob Foldy/Getty Images

תיאו הרננדז, שעבר הקיץ למילאן אחרי שנתיים במדי הבלאנקוס, סיפר בראיון: "עשיתי שם כמה דברים מטופשים, אבל התבגרתי מאז". וגם: הבעיה הרפואית של פדה ואלוורדה שכמעט מנעה את חתימתו במועדון

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

תיאו הרננדז לא הצליח להתאקלם בריאל מדריד. המגן הצרפתי הגיע לבלאנקוס לפני שנתיים, ולמשך תקופה ארוכה הושאל לריאל סוסיאדד לפני שעבר למילאן במהלך הקיץ האחרון. בראיון ל"אס" הספרדי היום (שבת), סיפר הרננדז על התקופה שלו במדי ריאל: "סימנו אותי שם כילד הרע, העליבו והעבירו עלי ביקורת ללא הפסקה. אמנם עשיתי שם כמה דברים מטופשים, אבל התבגרתי כאדם ואני מחשיב את עצמי כסתם טיפוס שובב, שמבלה הרבה זמן בבית עם הכלבים שלי וצופה בטניס בטלוויזיה".

בתקופתו בברנבאו שימש הרננז כגיבוי למרסלו, אך הגעתו של פרלנד מנדי והשיפור ביכולתו של סרחיו רגילון היו תחילתו של הקץ עבור הצרפתי במועדון הפאר, עד שלסוף הוא נכנע לחיזוריו של פאולו מלדיני ועבר לרוסונרי.

הרננדז כבר משחק באיטליה, ובבירת ספרד מתרכזים במי שנחשב להפתעה הגדולה של זינדין זידאן העונה – פדה ואלוורדה. הקשר בן ה-20 מקבל הזדמנויות מהמאמן הצרפתי ומוכיח את עצמו בזכות כדורגל סוחף והיכולת הגבוהה שהוא מפגין במרכז השדה. ב'מארקה' הספרדי נחשף, שוואלורדה הוחתם לאחר מאבק עם ארסנל, אך הצוות הרפואי של הבלאנקוס המליץ דווקא לוותר על שירותיו לאחר הבדיקות הרפואיות שביצע לפני החתימה: "הוא לא יכול לחתום, הוא סובל מתת תזונה והגוף שלו לא יכול לעמוד בזה". למזלה של ריאל מדריד, הנהלת המועדון החליטה להחתימו בכל זאת ולהפנות את גבה להמלצת הצוות הרפואי, החלטה שכבר היום וגם בעתיד עלולה להתברר כגורלית.

פדה ואלוורדה. הצוות הרפואי של ריאל המליץ לוותר על החתמתו (OZAN KOSE/AFP via Getty Images)
פדה ואלוורדה. הצוות הרפואי של ריאל המליץ לוותר על החתמתו (OZAN KOSE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי