דיווח: זידאן לוחץ על ויניסיוס לעזוב בהשאלה בחורף

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Denis Doyle/Getty Images

הברזילאי נותר לראשונה פעמיים ברציפות מחוץ לסגל של ריאל מדריד כשהוא רואה את רודריגו בן ארצו מקדים אותו בהיררכיה. ויאדוליד של רונאלדו רוצה לצרפו בהשאלה. הקשר רוצה להישאר אך בסביבתו לוחצים עליו לעבור

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
בשנה שעברה הוא היה נקודת האור של ריאל מדריד, אולם העונה מצבו השתנה לגמרי. אולי, כמו שאמר זינדין זידאן – בגלל אדן הזאר. "הוא לא היה כאן בשנה שעברה, זה מה שהשתנה", אמר הצרפתי בעבר. לראשונה העונה נותר ויניסיוס שני משחקים ברציפות מחוץ לסגל של ריאל מדריד. לפי דיווח ב"אס", המאמן הצרפתי לוחץ עליו לעזוב בהשאלה בחלון ההעברות בחורף.


ויניסיוס פתח בהרכב בשלושה מששת משחקי הליגה הראשונים אך מעמדו דעך. הוא פתח בהרכב בתצוגת הנפל נגד מאיורקה (שותף ל-81 דקות) שאחריה יצאה הקבוצה לדרך חדשה ומאז רשם 59 דקות בלבד. הוא ראה את בן ארצו רודריגו מקדים אותו בהיררכיה בזכות חמשת שעריו ב-437 דקות לעומת שער ובישול בודד של ויניסיוס ב-448 דקות. אם בשנה שעבה ויניסיוס פתח בהרכב נגד ברצלונה, אתלטיקו מדריד וצמד משחקי שמינית הגמר נגד אייאקס – העונה הוא לא שיחק אפילו דקה נגד אתלטיקו מדריד וסביליה וגם לא ישחק נגד פ.ס.ז'.


רונאלדו הברזילאי כבר אמר שישמח לקבל את ויניסיוס בהשאלה לקבוצתו ויאדוליד והוסיף בראיון שבן ארצו מנע "קטסטרופה גדולה יותר" בעונה שעברה. בקיץ נעשה ניסיון שלו לצרף את ויניסיוס אך זה לא צלח. עוד נכתב כי הברזילאי חווה את הרגעים הקשים ביותר שלו במועדון וגם בעונה שעברה הגרועה של ריאל, לאחר שהחלים מהפציעה מהמשחק נגד אייאקס – זידאן לא האמין בו.




בדיווח נכתב כי התקופה האחרונה מאכזבת את השחקן אך הוא נחוש להישאר בעוד סביבתו הקבוצה מפצירה בו להבין שעזיבה תהיה הבחירה הנכונה עבורו משום שהוא זקוק לדקות משחק בגילו. יכול להיות שהחלטותיו של זידאן בחודש הקרוב יתבררו כמכריעות. ב"מארקה", מנגד, ישנו דיווח סותר שם טוענים שבמועדון מאמינים בו וחושבים שהצד החזק של ויניסיוס הוא המנטאליות שלו ושהוא עוד יתפוס את מקומו בקבוצה העונה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי