מסי: "אני מודע לגילי, אך מקווה שנותרו לי שנים רבות לשחק"

ליאו מסי
ליאו מסי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הפרעוש התרגש לאחר שזכה בכדור הזהב בפעם השישית בקריירה שלו: "מעולם לא הפסקתי לחלום ולרצות להשתפר. מקווה להמשיך ליהנות מכדורגל". ואן דייק: "לא חשבתי שאהיה מועמד, מקווה להיות כאן גם בשנה הבאה"

(גודל טקסט)
שיא היסטורי נוסף לליאו מסי, שזכה הערב (שני) בפעם השישית בקריירה שלו בכדור הזהב ובעקבות כך הפך לשיאן כשהותיר מאחוריו את כריסטיאנו רונאלדו, שכלל לא הגיע לטקס שנערך בפריז, לו חמש זכיות. הפרעוש החזיר לעצמו את התואר אחרי שלוש שנים בהן הפורטוגלי זכה בו פעמיים ולוקה מודריץ' קטף אותו אשתקד.


מסי הנרגש סיפר: "לפני הכל, ברצוני להודות לעיתונאים שבחרו בי. הם הצביעו עבורי ורצו שאזכה. תודה גדולה גם לחבריי לקבוצה ולנבחרת שתרמו רבות לזכייה הזו. בדיוק לפני עשר שנים זכייתי בכדור הזהב הראשון בקריירה שלי. הגעתי לטקס בפריז עם האחים שלי, הייתי בסך הכל ילד בן 22, זה היה יום יוצא דופן עבורי. היום, עשר שנים לאחר מכן, זכיתי בכדור הזהב בפעם השישית לצד אשתי וילדיי. בכל אחת מהזכיות התחושה הייתה אחרת".


מסי התייחס בקצרה לעתידו: "מעולם לא הפסקתי לחלום ולרצות להשתפר, אך זה הולך ונהיה קשה יותר. אני אף פעם לא מסתפק במה שיש ותמיד רוצים להיות טוב יותר. אני מקווה שנותרו לי הרבה שנים לשחק כדורגל. אני מודע לגילי, אבל יש לי עוד כמה שנים למרות שהכל קורה מהר מאוד. אני רוצה להמשיך ליהנות מכדורגל".


וירג'יל ואן דייק, שסיים במקום השני והקדים את כריסטיאנו רונאלדו וחברו מליברפול סאדיו מאנה, אמר: "להיות על אותה במה עם מסי וכריסטיאנו זה כבוד גדול. אני רוחש למסי המון כבוד, הוא חייזר. מסי בלתי ניתן להכנעה ולרוע מזלי היו כמה שחקנים אחרים איתי בתחרות. נשארתי קרוב ואמשיך להילחם, אבל זה יהיה קשה כשהם שם. מעולם לא חשבתי שאהיה מועמד. השקעתי מאמץ רב לאורך הקריירה שלי והיא הייתה שונה מאשר של הזוכה, אבל מעולם לא ויתרתי על החלומות שלי ועבדתי מאוד קשה. אני גאה מאוד ומקווה שאהיה כאן גם בשנה הבאה".


העשירייה הראשונה

1. ליאו מסי (ברצלונה)

2. וירג'יל ואן דייק (ליברפול)

3. כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס)

4. סאדיו מאנה (ליברפול)

5. מוחמד סלאח (ליברפול)

6. קיליאן אמבפה (פריס סן ז'רמן)

7. אליסון (ליברפול)

8. רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן)

9. ברנרדו סילבה (מנצ'סטר סיטי)

10. ריאד מחרז (מנצ'סטר סיטי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי