דיווח בצרפת: ריאל מדריד מעוניינת באדוארדו קמאבינגה

אדוארדו קמאבינגה
אדוארדו קמאבינגה | JEAN-FRANCOIS MONIER / AFP

ב"ל'אקיפ" טוענים שילד הפלא החדש של הכדורגל הצרפתי צד עיניהם של הבלאנקוס, שכבר יצרו מגעים ראשוניים עם ראן, אשר הציבה תג מחיר של 100 מיליון יורו על הקשר בן ה-17

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אדוארו קמאבינגה בן ה-17 עלה בעונה הנוכחית כאחד הכישרונות הבולטים בכדורגל הצרפתי. הקסם ברגלו שמאלית, לצד בגרות יוצאת דופן ביחס לגילו הצעיר, הפכו אותו למטרה עבור הקבוצות הגדולות ביבשת והלילה (בין שני לשלישי) פורסם ב"ל'אקיפ" כי ריאל מדריד היא אחת מאותן קבוצות שמעוניינות בצרפתי-אנגולי.

הקשר העניק לראן ניצחון דרמטי 0:1 על ליון שלשום, עם שערו הראשון במדי הקבוצה שהגיע בדקה ה-89. הוא פרץ לתודעה באוגוסט האחרון, אז עדיין היה בן 16, כאשר בישל שער במשחק הסופר-קאפ הצרפתי נגד פריז סן ז'רמן. לפי הדיווח בצרפת, היכולת של קמאבינגה לא נעלמה מעיניה של ריאל מדריד, שכבר יצרה מגעים ראשוניים עם ראן, אשר הציבה לילד הפלא תג מחיר של 100 מיליון יורו.

ב"ל'אקיפ" טענו כי האדומים-שחורים מעוניינים להשאיר אצלם את היהלום שגדל במחלקת הנוער לאורך כמה שיותר זמן. האקדמיה של ראן גידלה בשנים האחרונות כישרונות כמו יוהאן גורקוף, עוסמאן דמבלה ועבדולאי דוקורה.

סילבן ריפול, מאמן נבחרת צרפת עד גיל 21 שבה קמאבינגה עשה את צעדיו הראשונים בחודש שעבר, סיפר על האישיות של הקשר הצעיר: "הוא משב רוח מרענן. בחור מבריק, מתקשר בקלות עם הסביבה. יש לו ראש על הכתפיים, כל הרעש התקשורתי סביבו ממש לא מטריד אותו. הוא אוהב את המשחק, יש לו כבוד לערך הקבוצתיות וזה מאוד חשוב".

על התרשמותו מהיכולות של ילד הפלא אמר ריפול: "הוא מציג בעקביות את אותה יכולת משחק אחרי משחק. כבר בגיל הזה הוא מקבל החלטות מאוד בוגרות, יודע לשלוט בקצב המשחק ומתי להאיץ או להאט".

קמאבינגה. יעבור למדריד? (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images)
קמאבינגה. יעבור למדריד? (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי