זוזוליה הודה לתומכים: "אני פטריוט אוקראיני. איני נאצי"

רומן זוזוליה
רומן זוזוליה | VALERY HACHE / Staff

ספרד לא נרגעת מהפסקת המשחק בליגה השנייה בין ראיו וייקאנו לבין אלבאסטה ביום ראשון אחרי שאוהדי ראיו קראו לכל אורך המחצית הראשונה קריאות "נאצי" כלפי חלוץ האורחת

(גודל טקסט)

 בספרד עדיין סוערת בעקבות האירוע חסר התקדים בליגה השנייה בספרד. שופט המשחק החליט להפסיק את ההתמודדות ביום ראשון השבוע בין ראיו וייקאנו לאלבאסטה, בשל קריאות "נאצי" של אוהדי ראיו, לעבר חלוצה האוקראיני של האורחת, רומן זוזוליה.

במשך כל המחצית הראשונה של המשחק, שיגרו לעברו אוהדי ראיו קללות בוטות במיוחד, וכינו אותו בין היתר "זונה נאצית". זוזוליה הגיב בחיוכים ציניים, ואף הקניט בעצמו את הקהל המקומי בירידה לחדר ההלבשה בתום המחצית הראשונה, אולם שתי הקבוצות לא עלו לכר הדשא לקראת המחצית השנייה. לדבריהם של נציגי אלבאסטה, זוזוליה פרץ בבכי בחדר ההלבשה, וחבריו סירבו להמשיך לשחק מתוך הזדהות עם סבלו.

הסערה הגדולה הביאה את השחקן להגיב למה שקרה: "כל מה שאומרים עליי, לא נכון. אני בסך הכל כדורגלן ופטריוט עבור המדינה שלי". החלוץ שבעבר פורסמו תמונות שלו עם נשק ועם חיילים אוקראינים הוסיף: "אני בעד המדינה שלי, אבל איני שייך לשום אידיאולוגיה או ארגון". לאחר הפסקת המשחק, זוזוליה קיבל תמיכה חסרת תקדים מאוקראינים רבים, בהם גם נשיא המדינה, ושאל: "קיבלתי את תמיכתו של נשיא המדינה שלי. קיים נשיא שיתמוך בנאצי"?

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי