העברות: צ'לסי הציעה 44 מיליון ליש"ט תמורת איסקו, מנדז'וקיץ' חתם בקטאר

איסקו, נלסון סמדו
איסקו, נלסון סמדו | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

באנגליה טוענים שלמפארד קיבל כ-150 מיליון ליש"ט לחיזוק והחליט לצרף את הקשר, שלא נחשב לחביבו של זידאן וצפוי לעזוב על מנת לפנות מקום להחתמת אריקסן. הקרואטי עזב את יובה והצטרף לאל דוהייל

(גודל טקסט)

רשמי
מריו מנדז'וקיץ' שלא שיחק העונה ביובנטוס, עזב את הקבוצה באופן רשמי וחתם באל דוהייל, מוליכת הליגה הקטארית. הקרואטי ישתף פעולה עם אקס נוסף של הגברת הזקנה מהדי בנעטיה, שעבר לקבוצה בחודש ינואר.

שמועות
*  באנגליה טוענים שפרנק למפארד קיבל תקציב של 150 מיליון ליש"ט במטרה לחזק משמעותית את הסגל של צ'לסי, שהציעה לריאל מדריד 44 מיליון ליש"ט עבור איסקו. לפי הדיווח, הבלאנקוס ינסו לדלל את הסגל כשהמטרה היא צירופו של כריסטיאן אריקסן שיסיים בקיץ את חוזהו בטוטנהאם.

* מנצ'סטר יונייטד תציע לארלינג הולאנד כ-200 אלף ליש"ט לשבוע – פי עשרה משכרו הנוכחי – במטרה לשכנעו להצטרף כבר בחודש ינואר הקרוב, כשלא מן הנמנע שהחלוץ הנורבגי יושאל לקבוצתו הנוכחית רד בול זלצבורג עד תום העונה.

* האם הולק יעזוב את סין? לפי הדיווח, אספניול – האחרונה בטבלת הליגה הספרדית – מנסה לצרף בהשאלה עד תום העונה את הברזילאי בן ה-33 של שנגחאי SIPG, שכבש אשתקד עשרה שערי ליגה. הבעלים הסיני של הקבוצה מברצלונה, צ'ן יאנשנג, מקווה לנצל את היכרותו הטובה עם ראשי שנגחאי על מנת להשלים את המהלך.

 
 
 
בקרוב בספרד? הולק (אתר הליגה הסינית)

* לפי 'מונדו דפורטיבו', ברצלונה התחרטה והיא לא תמכור את ארתורו וידאל ואיבן ראקיטיץ' שהוזכרו במהלך החודשים האחרונים כמועמדים בכירים לעזוב. מי שצפוי לצאת להשאלה הוא קרלוס אלניה בן ה-21 שרשם העונה ארבע הופעות בלבד במסגרת הליגה.

* לאחר ה-5:0 המשפיל שספגה מאטאלנטה ביום ראשון, ראשי מילאן האיצו את המגעים עם זלאטן איברהימוביץ' במטרה לצרפו לפחות עד תום העונה. השבדי בן ה-38 נוטה לקבל את ההצעה ולשוב לאקסית, כפי שדווח לא אחת בשבועות האחרונים, ולא מן הנמנע שהוא יגיע לסגל יחד עם בלם ברצלונה, הצרפתי הצעיר ז'אן-קלייר טודיבו שעשוי לעבור בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי