דיווח: אחיו הצעיר של אמבפה יהיה הרכש היחיד של ריאל בינואר

אית'ן אמבפה, קיליאן אמבפה
אית'ן אמבפה, קיליאן אמבפה | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

זידאן מאמין בסגל הקיים, אריקסן ופוגבה יהיו רלוונטיים רק בקיץ אם בכלל. ברהים דיאס ומריאנו היחידים שצפויים לעזוב. הבלאנקוס מנסים לפתות את החלוץ הצרפתי דרך החתמת אית'ן בן ה-13

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

זינדין זידאן לא מתכוון להביא חיזוק לריאל מדריד במהלך חודש ינואר, כך לפחות דווח היום (חמישי) בתקשורת הספרדית. המאמן הצרפתי של הבלאנקוס מאמין בסגל הקיים ומעדיף להתרכז במהלך החודש הקרוב לא בחלון ההעברות הפתוח, אלא בלוח המשחקים מתוך הבנה שאלו משחקים חשובים מאוד להמשך המאבקים העונה. הלבנים יפגשו במהלך חודש ינואר את חטאפה, סביליה ו-ויאדוליד במסגרת הליגה ואת ולנסיה במסגרת הגביע. בנוסף לכל אלה, ב-1 בפברואר מצפה להם דרבי מול אתלטיקו מדריד.

שחקנים דוגמת פול פוגבה וכריסטיאן אריקסן, שהוזכרו במהלך החודשים האחרונים כמועמדים לריאל, יהפכו לרלוונטיים רק בקיץ. ומי עשוי לעזוב? באותו דיווח נכתב שזידאן מעדיף שלא לשחרר שחקנים באמצע העונה, אך ישנם שניים שבכל זאת עשויים לשחק בקרוב בקבוצה אחרת – ברהים דיאס ומריאנו. הראשון מאוד מעריך את המאמן, שנתן לו רק 23 דקות ליגה העונה במצטבר, ונכון לכרגע רוצה להישאר, זאת על אף שבמועדון מבירת ספרד חושבים שהשאלה תעזור להתפתחותו. אם וכאשר, מלאגה הוזכרה כמי שמעוניינת בו.

לגבי החלוץ, שלא קיבל ולו דקת משחק אחת העונה בכל המסגרות ובדרך כלל יושב ביציע, העניין מעט יותר מורכב. מריאנו מאוד היה רוצה להישאר בריאל מדריד, אך מבין שתחת הדרכתו של זינדין זידאן הוא ככל הנראה לא יזכה להזדמנות אמיתית ועל כן שוקל את צעדיו. בדיווח נרשם כי קבוצות בליגה הספרדית והאיטלקית מעוניינות בו, כמו גם הקבוצה ממנה עבר לבלאנקוס – ליון, שנחשבת למועמדת המועדפת עליו אם יעזוב.

מריאנו במדי ליון. בדרך לקאמבק? (Gettyimages)

עם זאת הסיפור המעניין בריאל מדריד מתקיים דווקא בקבוצות הילדים. אין זה סוד שכוכבה הצעיר של פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה הוא הרכש המועדף ביותר על זינדין זידאן ופלורנטינו פרס ולפי דיווחים בספרד הבאלנקוס ינסו לצרף את אחיו הצעיר אית'ן בן ה-13 שמשחק קרוב לאחיו בקבוצת הילדים של פ.ס.ז'. אית'ן אמבפה פגש את ריאל מדריד בטורניר בינלאומי במיאמי וקבוצתו נעצרה בגמר לאחר דו קרב פנדלים נגד ואסקו דה גאמה מברזיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי