פיליפה לואיס: "לרינייר עתיד גדול, יש לו איכויות כמו של קאקה"

ריינייר
ריינייר | Wagner Meier/Getty Images

אקס אתלטיקו מדריד וצ'לסי וכיום בפלמנגו, סיפר על הכישרון בן ה-17 שעל פי הדיווחים יחתום בריאל מדריד: "הוא עדיין לא מוכן במאת האחוזים לרמות האלה, אבל הוא הפתיע אותי מאוד. זה רכש נהדר"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

 אם להסתמך על התקשורת הספרדית מהימים האחרונים, מדובר רק בעניין של זמן עד שריאל מדריד תכריז על רכישתו של רינייר, הקשר בן ה-17 של פלמנגו.

בגיל כה צעיר מוערך רינייר ב-35 מיליון יורו אחרי שהיה משחקני המפתח של אלופת ברזיל הטרייה, שגם זכתה בגביע הליברטדורס במקביל, אבל בניגוד לרודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור, ברזילאים צעירים אחרים שנרכשו על ידי הבלאנקוס בסכומים דומים בשנה האחרונה, יש מי שיטענו שהציפיות מרינייר גבוהות אף יותר.

מי שסיפר מעט על שחקן הרכש הבא של הבלאנקוס הוא חברו לקבוצה בחצי השנה האחרונה, המגן פיליפה לואיס. אקס אתלטיקו מדריד נשאל על היכולות של רינייר והצהיר: "אני זוכר את קאקה ולרינייר יש אפילו איכויות שעולות עליו. רק הזמן יגיד אם הוא יהיה באותה רשימה עם קאקה או שלא".

רינייר עצמו רק אמר "חכו ותראו" כשנשאל אם הוא בדרכו לבלאנקוס ולואיס היה ישיר הרבה יותר: "זה שחקן שמוסר כשצריך, תמיד משחק עם ראש מורם. הוא הפתיע אותי מאוד והוא רק בן 17. הוא באמת יהיה רכש נהדר ואני מברך את ריאל מדריד. הוא עדיין לא 100 אחוז מוכן לרמות האלה, אבל הוא רק בן 17 ועתיד גדול לפניו".

צריך לזכור שרינייר ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים רק העונה, ביולי האחרון, אבל בתקופה קצרה הספיק לזכות באליפות, בליברטדורס וכן היה בסגל באליפות העולם לקבוצות, שם נכנעה פלמנגו רק לליברפול לאחר הארכה.


רינייר חוגג. בקרוב בבירת ספרד? Bruna Prado/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי