ריאל מדריד הודיעה: בנזמה ובייל לא כשירים לסופר-קאפ

קארים בנזמה
קארים בנזמה | OSCAR DEL POZO / Contributor

הבלאנקוס בישרו כי הצרפתי נפגע בשריר הירך האחורי לפני היציאה לערב הסעודית והוולשי סובל מדלקת בדרכי הנשימה, השניים לא יוכלו לעזור לקבוצה בחצי הגמר מול ולנסיה ביום רביעי וגם לא בגמר, אם הלבנים יעלו אליו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד בישרה היום (שני) על חדשות מפתיעות ובכלל לא מעודדות מבחינתה: קארים בנזמה וגארת' בייל לא יהיו כשירים למשחקי הסופר-קאפ הספרדי שייערכו השבוע בערב הסעודית. ביום רביעי הקרוב יפגשו הבלאנקוס את ולנסיה בשלב חצי הגמר, כאשר הקרב על התואר מתוכנן ליום ראשון וכבר עכשיו נקבע כי החלוץ והקיצוני לא יוכלו לקחת בו חלק, אם ריאל תעפיל.

בנזמה ספג מכה חזקה בחלק הפנימי של שריר הירך האחורי, באימון שלפני היציאה לערב הסעודית. המועדון טרם עדכן לכמה זמן הצרפתי צפוי להיעדר ובהודעה הרשמית נמסר כי הדבר תלוי בהתפתחות שלו בימים הקרובים. בייל, לעומתו, אינו סובל מפציעה אלא מדלקת בדרכי הנשימה העליונות, כשגם אחריו תעקוב הקבוצה על מנת להכריע מתי ישוב לשחק.

עצם העובדה שהקבוצה חשפה את מצבו הרפואי של הוולשי מפתיעה, שכן לפני חודשיים, אז הוא נפצע ברגלו בזמן פגרת נבחרות, השחקן הטיל וטו על פרסום מצבו הבריאותי. צמד השחקנים לא יטוס למזרח התיכון עם שאר שחקני הקבוצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי