יוביץ' צפוי לפתוח נגד ולנסיה. זידאן: "לא באנו לכאן כדי לטייל"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

ריאל מדריד מתכוננת למשחק הסופר קאפ נגד מחזיקת הגביע בערב הסעודית והמאמן דיבר על החלוץ הסרבי שאמור לשחק במקום בנזמה: "הוא הבחירה ההגיונית". השחקנים הפצועים: "יש לנו סגל ארוך, מוכנים למשחק טוב"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפתח מחר (רביעי, 21:00) את משחקי הסופר קאפ הספרדי בג'דה בערב הסעודית במפגש נגד מחזיקת הגביע ולנסיה. הבלנאקוס יגיעו למשחק ללא מספר שחקני מפתח – אדן הזאר, גארת' בייל ומלך שערי הקבוצה קארים בנזמה עדיין פצועים ובמקומם צפויים לפתוח צמד הברזילאים הצעירים, ויניסיוס ג'וניור ורודריגו ובמקומו של הצרפתי יעלה לוקה יוביץ' שלא פתח ב-11 של זינדין זידאן מאז חודש נובמבר.

לקראת המפגש דיבר מאמן הקבוצה זינדין זידאן במסיבת העיתונאים והתייחס ליריבה: "התחושות הן טובות, למרות שאנחנו מגיעים ללא בנזמה ובייל, נצטרך להוכיח את עצמנו. יש לנו סגל ארוך ואנחנו יודעים שהשחקנים האחרים צריכים להגיב בהתאם. מוכנים למשחק טוב מחר".

במקרה שריאל תעפיל לגמר, האם בייל יצטרף: "אני מסתכל רק על מחר ולא רחוק יותר. בסופו של דבר ההחלטה לא להכליל את בייל היא בהוראת הצוות הרפואי ואנחנו מקבלים אותה".


"המשחק בשבילנו הוא כמו גמר". זינדין זידאן (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

החלוץ שיפתח במקום בנזמה: "יוביץ' הוא הבחירה ההגיונית, וחשובה מאוד עבורינו, אבל כמו תמיד תראו את ההרכב רק מחר".

על קיום המשחקים בערב הסעודית: "ובכן, אנחנו כאן כדי לשחק בחוץ ואנחנו מסתגלים. אנחנו חושבים רק על המשחק מחר, שהוא חצי גמר, אבל בשבילנו הוא כמו גמר. אנחנו לא באנו לטייל".


"לא באים לכאן כדי לטייל". זינדין זידאן (GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images)

המשחק האחרון נגד ולנסיה הסתיים בתיקו 1:1: "כל משחק הוא עולם בפני עצמו. שנינו רחוקים מהבית. זו עוד תחרות, הכל משתנה. עם כל הפצועים אלו יהיו קבוצה אחרות".

זו פעם ראשונה שלך בערב הסעודית: "כן וההתלהבות מהתחרות היא אדירה. אנחנו יודעים שיהיו קשיים אבל אנחנו לא מתכוונים לעזוב כל כך מהר. אנחנו צריכים לתת הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי