דיווח: רינייר עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בריאל

ריינייר
ריינייר | Wagner Meier/Getty Images

קשר בן ה-17 של פלמנגו מתקרב בצעדי ענק לבלאנקוס וכבר החל לעשות את המבדקים לקראת השלמת העסקה. ריבאלדו החמיא: "הוא אחד הצעירים הכי מוכשרים שיש בברזיל"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

עוד לפני משחק גמר הסופר-קופה נגד אתלטיקו מדריד (ראשון, 19:50 בספורט3) וכשבוע לאחר הפרסומים הראשונים בברזיל ובספרד על מעברו הצפוי של רינייר מפלמנגו לריאל מדריד, אחרי שגם חברו לקבוצה פיליפה לואיס בירך את הבלאנקוס על צירוף הקשר בן ה-17, ב"גלובו ספורט" פורסם הלילה (בין שישי לשבת) שהקשר עבר את החלק הראשון של הבדיקות הרפואיות לקראת השלמת העסקה.

ב"מארקה" היו הראשונים לפרסם שריאל מדריד הקדימה את ברצלונה ומנצ'סטר סיטי ותשלם עבורו 30 מיליון יורו לאלופת ברזיל ומחזיקת גביע הליברטדורס הטרייה, אבל ביום שישי בבוקר, בזמן שהתאמן עם נבחרת ברזיל עד גיל 23, הוא ככל הנראה עבר בדיקות רפואיות ראשונות לפני שהעסקה נחתמת.

"הוא אחד הצעירים הכי מוכשרים בברזיל, ולא רק בגלל האיכויות שלו", אמר ריבאלדו, מכוכביה הגדולים של ברזיל בתולדותיה. בנובמבר האחרון גם פורסם שאתלטיקו מדריד הייתה במו"מ לצירוף הקשר שנחשב ל"יהלום שעתיד גדול לפניו". הוא ערך את הופעת הבכורה שלו רק בתחילת השנה, אבל כבש שישה שערים בשמונה משחקים בהם פתח. 

יש לציין שעל פי דיווחים סעיף השחרור שלו עומד על כ-70 מיליון דולר, שהם כ-62 מיליון יורו, אך בסביבת השחקן והמועדונים טוענים שניתן יהיה להוריד את הסכום בצורה דרסטית לאור העובדה שהוא רק האריך את חוזהו בחודש שעבר מתוך הבנה הדדית שלו ושל פלמנגו שבקרוב קבוצות באירופה ינסו לרכוש אותו. עם זאת, ייתכן שסכום הרכישה שעל פי הפרסום מוערך בכ-30, יהיה לכיוון 50 מיליון יורו כולל בונוסים משתנים.


המעבר לבירת ספרד קרוב (Wagner Meier/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי