הזאר: "המספרים הם הבעיה היחידה שלי העונה", בייל יהיה כשיר לסביליה

אדן הזאר
אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

ריאל מתכוננת למשחק הליגה בשבת, הוולשי התאמן כרגיל. הבלגי התראיין במולדתו: "זידאן אוהב את השחקנים שלו, תמיד אמר לי להישאר רגוע. ידעתי שאני מסוגל ליותר. ציפו ממני לכדרר והעדפתי למסור". וגם: על מספר 7

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד שמה מאחוריה את הזכייה בסופר קופה הספרדי ביום ראשון והיא החלה בהכנותיה לקראת משחק הליגה בשבת נגד סביליה בסנטיאגו ברנבאו, ממנו ייעדרו סרחיו ראמוס הפצוע ופדה ואלוורדה המורחק. הבלאנקוס קיבלו אתמול חדשות טובות כאשר גארת' בייל ערך אימון מלא והוא צפוי לשחק, אולם קארים בנזמה, מלך שערי הקבוצה – ימשיך להיעדר. בתקשורת הספרדית, אגב, החמיאו לואלוורדה: "גיבור חדש נולד", נכתב בשער "מארקה", וכן ציינו שחמשת הקשרים של ריאל מדריד עלו 100 מיליון יורו בסה"כ – "מאה מיליון היורו המשתלמים ביורו", נכתב. ואלוורדה וקאסמירו, לדוגמא, עלו חמישה מיליון יורו כל אחד.

בינתיים, אדן הזאר שעדיין פצוע ועשוי לחזור רק בסוף החודש, התראיין למגזין הבלגי "Sport / Foot Magazine" ודיבר על מצבו קבוצה. הוא שוב סיפר על כך שחלם לשחק בריאל מדריד והוסיף: "בכל שנה היו דיבורים על הגעתי למדריד, אבל מעולם לא נוצר קשר. העדפתי לשחק באנגליה לאחר שסיימתי את דרכי בליל, לא קל להגיע לריאל כילד בן 21. רציתי להצטרף אחרי המונדיאל אך צ'לסי סירבה. לא הייתי מתוסכל כי הצלחתי בכל מקום בקריירה. כשאתה מגיע לחדר ההלבשה של ריאל מדריד אתה מרגיש שכולם שם בשביל מטרה אחת – לנצח".

על זידאן: "אין לנו אותו סגנון, הוא היה טכני ממני, אבל מה שאהבתי אצלו – הוא תמיד נהנה לשחק. כדורגל מבחינתי זו הנאה. הוא תמיד שיחק בשביל הקבוצה וכך גם אני. אני מחפש לעזור לקבוצה ולאו דווקא להיות הכי בולט. ראיתי את סרטוני הוידאו שלו, הוא היה אלגנטי, וכך גם תיירי הנרי. לא דיברתי איתו הרבה במהלך הקריירה, הפעם הראשונה הייתה ביורו 2016 בצרפת, הוא אמר לי 'זה יהיה טוב אם תגיע'. אין ספק שזה עושה לך משהו. הוא לא מדבר הרבה כמאמן אבל הוא אוהב את השחקנים שלו, הוא אומר לך משפט-שניים כדי שתרגיש בנוח. הוא תמיד אמר לי להישאר רגוע אחרי שהחודשיים-שלושה הראשונים שלי כאן לא היו כפי שרציתי. האימונים שלו תמיד עם הכדור, לשחק, לעשות תנועה, לכדרר. עם מאמנים איטלקיים כמו מאוריציו סארי או אנטוניו קונטה יש הרבה פחות הנאה".

הפציעה שלו: "עשיתי את כל קדם העונה. יומיים-שלושה לפני משחק הבכורה נגד סלטה ויגו – הרגשתי כאבים בברך. לעתים קרובות יש לי כאבים לפני משחקים, חשבתי שזה עוד אחד. הרופא התעקש, ראינו שיש פציעה קטנה ולא רצינו לקחת סיכונים. לקח לי זמן למצוא את הקצב, לא הספקתי להיות מוכן למשחק נגד פ.ס.ז'".

המשקל שלו:" זה נכון שעליתי במשקל, כשאני בחופשה אני בחופשה. עליתי חמישה קילו. אני מאלה שעולים מהר וחוזרים מהר למשקל הרגיל שלהם. בגיל 18 בליל שקלתי 72 או 73 קילו, וכשהעלתי מסת שריר – הגעתי ל-75 קילו, לעתים אפילו 77. אבל הסרתי את כל המשקל העודף תוך עשרה ימים".

העונה שלו: "מעבר לפציעות, הבעייה היא הסטטיסטיקה שלי. כבשתי שער אחד, בישלתי וסחטתי פנדל. אנשים זוכרים בעיקר את זה. תמיד אמרתי לעצמי 'אתה יכול לעשות יותר'. הרגשתי טוב ממשחק למשחק. אני לוקח את הכדור, מכדרר, מאיץ, גורם לקבוצה לשחק טוב יותר. אני לא עושה הכל נכון, אבל אני מנסה. העדפתי למסור יותר אבל אנשים ציפו ממני לכדרר".
 

חולצה מספר 7: "בהתחלה היא הייתה של מריאנו דיאס, לא רציתי לבקש ממנו להחליף מספר, זה לא הסגנון שלי. ידעתי שלוקה מודריץ' עם מספר 10, בצ'לסי לקחתי את מספר 17 והוא שייך ללוקאס ואסקס. רציתי את מספר 50 אבל זה בלתי אפשרי בליגה הספרדית. המועדון ביקש ממריאנו לתת לי את מספר 7".
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי