"פליקס נמצא בקבוצה הלא נכונה עם המאמן הלא נכון"

דייגו סימאונה, ז'ואאו פליקס
דייגו סימאונה, ז'ואאו פליקס | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

רפאל ואן דר וארט, כוכב העבר ההולנדי, מתח ביקורת על סימאונה: "יש לו שחקן נפלא שהאיכות נוטפת ממנו, אבל הוא בוחר בשיטה הגנתית וללא הכדור וככה הפורטוגלי לא יכול לקבוע את קצב המשחק"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד עדיין אוספת את השברים לאחר ההפסד לריאל מדריד בדרבי ביום שבת (1:0). בספרד נכתב על המשבר שאופף את הקבוצה של דייגו סימאונה: "בעיות ישנות מאיימות על הגעתה לליגת האלופות". הקולצ'ונרוס כבשו שער בודד בחמישה משחקים, 22 שערי ליגה מפתיחת העונה וסובלים מפציעות של שחקני המפתח. עוד נכתב בציניות: "מטריו התקפי חלומי של ז'ואאו פליקס-דייגו קוסטה-אלברו מוראטה ועד לאנחל קוראה-תומא למאר-יאניק קראסקו". בינתיים, שחקן העבר רפאל ואן דר וארט מתח ביקורת קשה על הקבוצה ב-"Ziggo Sport" ההולנדי כשהוא מתייחס לז'ואאו פליקס שנעדר בשל פציעה.

ואן דר וארט אמר: "אני חושב שהוא שחקן נהדר, אבל פשוט נמצא בקבוצה הלא נכונה ועם המאמן הלא נכון. חשבתי כשהם צירפו אותו שהנה – הם הולכים לשנות את הסגנון ולשחק כדורגל אבל הם ממש לא עושים את זה. אני רואה אותו הרבה מאוד ברבחת ה-16 ושם הוא מסוכן לעתים, אבל אני רוצה לראות אותו יותר בקישור, מעורב במשחק, מחלק את המסירות האלה".

עוד אמר: "האיכות נוטפת ממנו אבל יש מעט מאוד רגעים בהם הוא לוקח את המשחק על עצמו. ברור שניצחון זה הדבר הכי חשוב שיש, אבל אם אתה מקבל שחקן כזה לקבוצה אתה חייב לבנות אותה סביבו, והוא (סימאונה) ממש לא עושה את זה".


ז'ואאו פליקס ( JOSE JORDAN / Contributor)

על סגנון המשחק של אתלטיקו: "הם משחקים מאוד הגנתי ונסוג, קומפקטיים, בעיקר ללא הכדור ואז יוצאים קדימה במהירות. זה אפשרי וזה כבר הוכיח את עצמו בעבר, אבל שחקן כזה צריך לקבל את הכדור כל הזמן ולקבוע את קצב המשחק בעצמו, וזה כנראה לא יקרה". נזכיר כי הפורטוגלי כבש עד עתה ארבעה שערים ובישל עוד שניים בחצי עונה.

 
הקבוצה של סימאונה תרצה להתאושש מהמשבר כשתארח את גראנדה ביום שבת הקרוב, כשעדיין לא ידוע האם פליקס ישחק. הקולצ'ונרוס מדורגים במקום השישי במרחק שלוש נקודות מליגת האלופות. על אליפות אין מה לדבר כשהפער עומד על 13 נק', כשבעוד 15 ימים מחכה לה ליברפול במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי