הוא חוזר? אדן הזאר צפוי לשחק נגד ריאל סוסיאדד

אדן הזאר
אדן הזאר | Angel Martinez/Getty Images

הכוכב שנעדר מהמגרשים במשך תשעה שבועות יקבל דקות מזידאן כשריאל תפגוש בחמישי את הבאסקים ברבע גמר הגביע (19:55, ספורט3), השלב אותו זידאן לא חצה מעולם. וגם: השיפור של ויניסיוס וסוד ההצלחה של הוותיקים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נכנסת לחודש קריטי מאוד בעונה שלה שיכלול את המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי בסוף החודש וכן את הקלאסיקו בברנבאו נגד ברצלונה מייד באחד במרץ. הבלאנקוס הצליחו לטפס לפסגת הטבלה בספרד ולנצח את אתלטיקו מדריד בדרבי על אף בעיות קשות בהתקפה והחליטו שלא לקחת חלק בחלון ההעברות בינואר. אולי משום ש"הרכש של ינואר" יהיה דווקא אדן הזאר? הקשר הבלגי שהגיע כרכש הנוצץ של הבלאנקוס בקיץ החמיץ לא מעט משחקים העונה בשל פציעות וחזרתו למגרשים הלכה והתעכבה.

וכעת יש בשורות טובות לאוהדי הבלאנקוס. "מארקה" ו"אס" גם יחד, שני העיתונים הגדולים במדריד, מדווחים פה אחד כי הזאר יחזור לשחק כבר ביום חמישי כשריאל מדריד תארח את ריאל סוסיאדד ברבע גמר גביע המלך (19:55, שידור ישיר בספורט3) ותנסה להעפיל לחצי הגמר לראשונה בעידן זינדין זידאן. "הזאר חוזר לעניינים", נכתב בשער "אס" הבוקר, "זידאן מתכוון לתת לו דקות". כזכור, הזאר ערך שני אימונים מלאים עם הקבוצה לפני הדרבי אך המאמן החליט שלא לסכנו. בכתבה נכתב שיש עוד כארבעה חודשים עד גמר ליגת האלופות ולמרות שלא סיפק מספרים הוא הותיר תחושות טובות ממשחק למשחק.



הבלגי לא שיחק מאז ה-26 בנובמבר כשריאל מדריד הובילה 0:2 על פריז סן ז'רמן ונאלץ להתחלף בשל פציעה. הוא סבל מפציעה רגע לפני משחק פתיחת העונה נגד סלטה ויגו בבלאידוס והופעת הבכורה שלו נדחתה למחזור הרביעי ובסה"כ רשם 13 הופעות בלבד, מתוכם פתח בהרכב ב-12, סיים שמונה ועלה מהספסל פעם אחת. אם נתעלם ממשחקי הגביע והתמודדויות חסרות חשיבות הרי שהזאר החמיץ 14 משחקים העונה בשל פציעות.

עוד בריאל מדריד, בזמן שגארת' בייל מוגדר כ"לא רלוונטי" ו"כמה אירוני – הוא מישהו שאף אחד כבר לא זוכר" (לפי "מארקה"), הרי שויניסיוס ג'וניור חוזר לעצמו. הקשר כבש שער נפלא במשחק הגביע נגד סראגוסה והיה מעורב בשער הניצחון בדרבי. בספרד נכתב שההתעוררות שוב סביב סוף ינואר-תחילת פברואר, כשהציג את הכדורגל הטוב ביותר שלו בעונה שעברה והוא אף מאיים על מקומו של רודריגו בהיררכיה.

בספרד גם החמיאו למאמן הכושר החדש של הקבוצה, גרגורי דופונט, שהגיע בקיץ על חשבונו של פינטוס שליווה את זינדין זידאן זמן רב. בשער "מארקה" נכתב שמאמן הכושר שהיה בנבחרת צרפת הנהיג משטר אימונים קשוח שהצליחו להביא את קארים בנזמה וסרחיו ראמוס (27 הופעות העונה) לכושר נפלא והתחמקות מפציעות גם בגילם המופלג ושחקנים נוספים כמו טוני קרוס, רפאל וראן, פדה ואלוורדה ופרלאן מנדי נמצאים גם הם בשיאם.


סרחיו ראמוס וקארים בנזמה. מצליחים להימנע מפציעות (Angel Martinez/Getty Images)
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי