מתכננת את העתיד: המושאלים שיחזרו לריאל מדריד בקיץ

רגילון, אודגור, סבאיוס, חכימי
רגילון, אודגור, סבאיוס, חכימי | Getty Images

הבלאנקוס רוצים להצעיר את הסגל בהדרגה וללא מהפכה גדולה מדי, כפי שוואלוורדה ומנדי השתלבו העונה. חכימי צפוי לשוב אם יבין שיהיה לו תפקיד מפתח, ומה עם אודגור, רגילון וסבאיוס?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד, שמוליכה את הליגה הספרדית, חושבת על העתיד. הדוגמה לכך היא כמובן צירופם של שחקנים כמו ויניסיוס ג'וניור, רודריגו, רנייר ועוד בשנתיים האחרונות, ולבלאנקוס גם לא מעט שחקנים צעירים מוכשרים אשר מושאלים לקבוצות אחרות ברחבי היבשת.

על פי ה-AS, במועדון מתכננים כבר את הקיץ הבא במטרה להחזיר חלק מהמושאלים ולהצעיר את הסגל, שמכיל שבעה שחקנים מעל גיל 30 (סרחיו ראמוס, נאצ'ו פרננדס, לוקה מודריץ', מרסלו, טוני קרוס, גארת' בייל וקארים בנזמה). על פי הדיווח בספרד, במועדון לא רוצים לבצע מהפכה מוחלטת, אלא הדרגתית, כמו שאנחנו רואים העונה את השתלבותם המצוינת של פדריקו ואלוורדה ופרלאן מנדי, אשר נוגסים בדקות המשחק של מודריץ' ומרסלו.

בתקשורת הספרדית ניתחו את סיכוייהם של המושאלים הבכירים לשוב לסגל של זינדין זידאן. הראשון הוא אשרף חכימי, אשר משחק בשתי העונות האחרונות בדורטמונד וללא ספק הפך לאחד הבולטים בעמדתו באירופה. במועדון משוכנעים שהוא מוכן לחזור לריאל, בטח עם זידאן על הקווים, שהוא זה שנתן לו את הדקות הראשונות בקבוצה הבוגרת כשהיה בן 18 בלבד. אחרי שתי עונות נהדרות בגרמניה, בריאל צפויים לפתוח עמו במשא ומתן על חוזה חדש. 


זינדין זידאן (Denis Doyle/Getty Images)

היכולת של חכימי לשחק בשני צידי ההגנה גורמת לבלאנקוס עוד יותר לרצות להשיבו לסגל, אך המגן המרוקני עצמו רוצה לשוחח עם המאמן כדי להבין שהוא מתוכנן להיות שחקן חשוב בקבוצה. בנוסף, דורטמונד צפויה לנסות לרכוש אותו, כפי שניסתה לעשות כבר בקיץ אחרון, אך בריאל לא מתלהבים מהרעיון.

ומה עם מרטין אודגור? הנורבגי, שנרכש על ידי ריאל כשהיה בן 16 בלבד והוגדר כ"ילד פלא", פורץ בעונה האחרונה על הבמה הגדולה של הליגה הספרדית במדי ריאל סוסיאדד. הוא מתוכנן לשוב למדים הלבנים, אך הבאסקים ינסו להשאירו לעונה נוספת. עם זאת, המילה האחרונה שייכת לקבוצה ממדריד, שכן ההשאלה נחתמה לעונה אחת. עם זאת, מדווח כי בריאל ישאירו לשחקן את ההחלטה האם לחזור אחרי שיפרטו לו מה המעמד שהם מתכננים להעניק לו בקבוצה. 


סרחיו ראמוס שומר על אודגור. ישתפו פעולה בעונה הבאה? ( JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

שחקן נוסף אשר עשוי לשוב הוא סרחיו רגילון. המגן השמאלי, אשר מושאל לסביליה, רושם עונה טובה וסיכוייו לחזור עולים לאור היכולת הבינונית של מרסלו העונה. עם זאת, על פי הדיווחים, רגילון לא מעוניין לשוב בכדי לשבת על הספסל והוא עשוי לבקש לעזוב. אגב, לא נראה שזידאן כל כך מאמין בו, וההוכחה לכך היא שהוא רצה לצרף מגן שמאלי למרות שהשחקן הציג יכולת טובה יחסית בעונה הקודמת.

האחרון הוא דני סבאיוס. הקשר, אשר מושאל לארסנל, מוערך מאוד אצל גורמים בכירים בבלאנקוס. עם זאת, הגעתו של מיקל ארטטה לתותחנים פגעה מאוד במעמדו, ואחרי ששב מהפציעה הוא הפך לשחקן ספסל. החלטה לגביו תתקבל לאחר שישוחח עם זידאן, שמעולם לא העניק לו יותר מדי דקות. טאקה קובו, שמשחק במיורקה, צפוי לצאת להשאלה נוספת.


רגילון שומר על לוקאס ואסקס מריאל (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי