ריאל מדריד תציע כ-60 מיליון יורו עבור המחליף של קאסמירו

קאסמירו
קאסמירו | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

הבלאנקוס פועלים לצרף את אדוארדו קמאבינגה בן ה-17, שרשם העונה לא פחות מ-22 הופעות ליגה במדי ראן. במקביל: בספרד טוענים שלאוטרו מרטינס כלל לא על הפרק, ומה בנוגע לקיליאן אמבפה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לפי העיתון הספרדי הנחשב 'מארקה' ומספר כלי תקשורת נוספים ובכירים במדינה, ריאל מדריד החלטה לפעול במטרה להחתים את אדוארדו קמאבינגה והיא צפויה להגיש בקרוב הצעה על סך כ-60 מיליון יורו לראן הצרפתית עבור הקשר בן ה-17, שרשם העונה לא פחות מ-22 הופעות ליגה וסומן כיורש של קאסמירו במרכז המגרש של זינדין זידאן.

במקביל, אחרי הדיווחים בארגנטינה שגרסו כי ריאל מדריד מוכנה לשלם את סעיף השחרור של לאוטרו מרטינס מאינטר וטענו כי היא תפעל על מנת לצרפו במהלך הקיץ הקרוב, העיתונאי והמנחה ג'וזפ פדררול גרף כי הבלאנקוס כלל לא מעוניינים בחלוץ, בו חושקת במקביל גם היריבה המושבעת ברצלונה.

שחקן נוסף שמוזכר על בסיס קבוע כמועמד להצטרף לריאל מדריד הוא קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן, אולם פדררול, כאמור מנחה התכנית הפופולרית 'חוגונס', סבור כי הקבוצה מבירת ספרד שוקלת להמתין עם צירופו והיא לא תנסה להחתימו במהלך הקיץ הקרוב. במקביל, בצרפת דווח כי הקבוצה מעיר האורות עובדת על הארכת חוזהו של אמבפה שיסתיים בקיץ 2022, כשהכוונה היא להפוך אותו למשתכר הבכיר בכדורגל העולמי.

אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, ריאל מדריד תארח את סלטה ויגו (ראשון ב-22:00) ותקווה להתבסס במקום הראשון בטבלה כששלוש נקודות מפרידות בינה לבין ברצלונה ערב המחזור ה-24, אולם האלופה תארח את חטאפה עוד לפני המשחק של הבלאנקוס (שבת ב-17:00) ותוכל לעלות זמנית לפסגה בהנחה שתנצח בהפרש של לפחות שלושה שערים.

הדבר הגדול הבא? אדוארדו קמאבינגה, חגג 17 לפני שלושה חודשים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי