רינייר הוצג בריאל מדריד, פרס: "מתכננים את העתיד"

רינייר
רינייר | ריאל מדריד

הקשר הברזילאי בן ה-18 התרגש: "הגשמתי חלום, מקווה להיות חלק מההיסטוריה הענקית של המועדון". כרגע ישחק בקסטיליה של ראול שנכח באירוע. וגם: ההתלבטות של זידאן לקראת לבאנטה והביקורות שסופג הצרפתי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד "הברזילאית" ממשיכה לגדול. הקבוצה הציגה היום (שלישי) רשמית את רינייר, הקשר הברזילאי הצעיר בן ה-18 (הגיע מפלמנגו בתמורה ל-30 מיליון יורו) שיצטרף למרסלו, קאסמירו, ויניסיוס, רודריגו ואדר מיליטאו. זוכה גביע הליברטדורס, שכבר היה בסנטיאגו ברנבאו ביום ראשון וצפה במשחק בין ריאל מדריד וסלטה ויגו, התרגש מאוד מהמעמד ויתאמן וישחק תחילה בקסטיליה של ראול שנכח באירוע. אם בעבר ריאל הייתה מומחית ברכישת גלאקטיקוס, מיטב השחקנים הטובים בעולם, הרי שבשנים האחרונות היא מנסה לאתר לא מעט כישרונות צעירים.

 
 
הנשיא פלורנטינו פרס נאם כרגיל: "אנחנו נמצאים ביום מיוחד ומתרגשים כי שחקן מוכשר כזה מגיע, אחד הכוכבים המתהווים בכדורגל העולמי כה צעיר וכבר אלוף גביע הליברטדורס וכזה שהיה מבוקש במועדונים הגדולים בעולם. אתה כבר שחקן ריאל מדריד, זה לא משחק מחשב, הגשמת את החלום שלך".
 
 
עוד אמר הנשיא: "ריאל מדריד תמיד מתכוננת לעתיד. אנחנו המועדון הנערץ ביותר בעולם, אנחנו רוצים שיהיה לנו את האצטדיון הטוב ביותר במאה ה-21. אנחנו רוצים להמשיך לזכות בתארים".
 

רינייר הנרגש אמר: "זה יום מאושר ואף בלתי נתפס עבורי, הגשמתי את החלום שלי, אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה הענקית של ריאל מדריד. האללה מדריד!". כמיטב המסורת, הברזילאי, יחד עם משפחתו שהגיעה לאירוע, חתם על חוזה, קיבל את החולצה של המועדון ועשה סיור במוזיאון הגביעים בברנבאו.
 
 
עוד בריאל מדריד, הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק החוץ נגד לבאנטה ביום שבת. בספרד נכתב על הבעייה שיש לזינדין זידאן שכן המגן הבכיר פרלאן מנדי סוחב ארבעה כרטיסים צהובים ואם לא ייזהר הוא עלול להיות מורחק מושעה מהקלאסיקו.
 
 
ואם כבר זידאן, ב"מארקה" לא חסכו ביקורת מהצרפתי. נכתב שהמאמן פשוט בלתי ניתן לפענוח, מגזים עם השינויים בהרכב וזה פוגע בקבוצתו כפי שהיה בתיקו 2:2 נגד סלטה ויגו. "כאשר נראה שיש מערך ברור שמתפקד – זידאן הולך צעד אחורה. כששחקן עושה משחק נהדר וזועק להמשכיות – אין לו את המשכיות". נטען כי החלפתו של קרוס במודריץ' הזמינה כביכול את סלטה ויגו להתקיף. עוד נכתב שאיסקו שהיה המצטיין במגרש נגד אוסאסונה לא שותף ולו לדקה.


פרלאן מנדי. ישחק נגד לבאנטה? (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי