סיסיניו חשף: "בתקופתי בריאל מדריד הייתי אלכוהוליסט"

סיסיניו
סיסיניו | Denis Doyle/Getty Images

מגן העבר הברזילאי שיתף בראיון על הבעיה הקשה שסבל ממנה: "הייתי שותה בערך 10 בירות ביום וגם מעשן סיגרים. בגיל 30 כבר לא הרגשתי סיפוק מכדורגל". ההווה: "אשתי עזרה לי לצאת מזה. כבר תשע שנים לא שתיתי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בתחילת שנות האלפיים ריאל מדריד, שהייתה בשיא תקופת הגלאקטיקוס, הצליחה לשים את ידה על סיסיניו הברזילאי, מהמגנים הימניים הבולטים בעולם באותה תקופה, אשר עבר לבירת ספרד תמורת ארבעה מיליון יורו בלבד מסאו פאולו. למרות הפוטנציאל הגדול שהיה טמון בשחקן שכבר היה בן ה-25, הרומן בינו לבין הבלאנקוס נגמר לאחר כשנה וחצי לא מוצלחת במיוחד, ומשם הוא המשיך לרומא, ויאריאל וסיבאספור הטורקית, עד שחזר לשחק בברזיל, שם גם פרש.

היום (שלישי) חשף מגן העבר כי במהלך קריירת המשחק שלו סבל מבעיות קשות של אלכוהוליזם: "זה התחיל בערך הגיל 13 או 14 כששתיתי את הבירה הראשונה בחיי, ומשם לא עצרתי עד גיל 30. היו לי כמעט 20 שנים של אלכוהול. הייתי שותה בערך 10 בירות ביום. בנוסף גם הייתי מעשן סיגרים במשך 11 שנים. עישנתי רק כששתיתי אלכוהול, אבל הייתה שותה כל הזמן". 

סיסיניו הוסיף: "מאז ומתמיד הכדורגל האהבה הגדולה ביותר שלי הייתה הכדורגל, אך בגיל 30 כבר לא הרגשתי סיפוק מעלייה למגרש ומשגרת האימונים. לא הצלחתי להתרכז במתנה שאלוהים העניק לי בגלל השתייה. הייתי בסך הכל בן 30 ושיחקתי ברומא באותו זמן  אשתי הייתה זו שעזרה לצאת מזה ולהשתנות. עברו תשע שנים מלאות מאז הפעם האחרונה בה שתיתי או עישנתי, וכעת כל מה שאני עושה זה לעזור לשחקנים צעירים להתמודד עם קשיים ולמנוע מהם ללכת אל הדרך שבה אני הלכתי".


סיסיניו. "הייתי שותה בערך 10 בירות ביום" (Denis Doyle/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי