ויניסיוס ג'וניור: "יש לי 50 משחקים בריאל. מעט שחקנים הגיעו לכך בגילי"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Denis Doyle/Getty Images

הכוכב הצעיר בראיון: "גם ריאל וגם בארסה הגישו הצעות ורצו אותי באמת. היו לי רק שלושה ימים לקבל החלטה. תמיד רציתי לשחק בריאל, מדובר במועדון טוב יותר ולכן בחרתי בו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביום ראשון שעבר כבש ויניסיוס ג'וניור את השער הראשון בניצחון 0:2 של ריאל מדריד על ברצלונה בקלאסיקו שהעלה אותה לפסגת הטבלה. "זה הרגע הגדול שלי בקבוצה", אמר אז בחיוך. הברזילאי בן ה-19 שערך את הופעת הבכורה בדרבי בעונה שעברה ובהמשך התקדם משמעותית בזכותו של סנטיאגו סולארי, התראיין למגזין "FourFourTwo" וסיפר ששתי הגדולות של ספרד רדפו אחריו.

ברצלונה חיזרה אחריו בשנת 2017 אחרי שהבריק במדי ברזיל באליפות דרום אמריקה עד גיל 17. ויניסיוס סיפר: "זה היה אחרי שחזרתי מצ'ילה (שם נערך הטורניר). היו כבר שמועות בעיתונים אך היה קשה לי להאמין להן. גם ריאל וגם בארסה הגישו הצעות באמת והיו לי רק שלושה ימים לקבל החלטה. תמיד רציתי לשחק בריאל, מדובר במועדון טוב יותר ולכן בחרתי".

ויניסיוס פירט: "ביקרתי יחד עם הוריי בשני המועדונים וגם הם חשבו שעדיף לי להגיע לריאל, ששילבה את כל מה שרציתי. הרגשתי שהפרויקט שלהם נכון יותר עבורי. ראיתי שהם נתנו דקות משחק רבות לשחקנים צעירים בגילי וכמובן שהם הצליחו בליגת האלופות בצורה נהדרת באותה תקופה".

ואכן בסוף הוא נרכש בתמורה ל-45 מיליון יורו, סכום עתק לשחקן בגילו. על תחילת דרכו אמר: "הייתי צריך לשכוח את המחיר. זה היה קשה יחד עם העובדה שלא שיחקתי בקביעות". הברזילאי כזכור שיחק תחילה במדי קסטיליה ולא זכה לאמון מלופטגי. הוא כבש ארבעה שערים ב-428 דקות והראה את הפוטנציאל שלו, ולאחר מכן הספרדי פוטר וסולארי מונה. "למרבה המזל, שיחקתי הרבה משחקים בעונתי הראשונה. ועכשיו יש לי כבר 50 משחקים בריאל. מעט שחקנים מגיעים לכך בגיל כה צעיר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי