מנגאלה: "לא האמנתי שחליתי בקורונה, חשבתי שהרופא צוחק"

אליקים מנגאלה
אליקים מנגאלה | Mark Robinson/Getty Images

בלם ולנסיה, אחד מהנדבקים הרבים של המועדון שנאלץ לשחק באיטליה בחודש שעבר, סיפר בריאיון: "אין לי שום תסמינים, אני אפילו מתאמן בבית, זה אומר שיש עוד רבים כמוני שמהווים סכנה בלי שהם מודעים לכך"

(גודל טקסט)

מועדון הספורט שנפגע עד היום (שלישי) בצורה הקשה ביותר מנגיף הקורונה הוא ולנסיה. "העטלפים" דיווחו על למעלה מ-35 אחוז מאנשי הקבוצה שחלו בווירוס ושם טוענים שהסיבה היא נסיעתם המסוכנת לאיטליה, שם פגשו במילאנו את אטאלנטה ב-19.2 במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

אחד השחקנים שבדיקתו נמצאה חיובית היא הבלם אליקים מנגאלה. הבלם הצרפתי, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-29, התראיין מביתו ל"לאקיפ" וסיפר על השתלשלות האירועים שתפסה אותו בהפתעה מוחלטת: "המועדון ערך לנו בדיקות קורונה ביום שישי. אלה בדיקות פשוטות מאוד ולי לא היו שום סימפטומים, הרגשתי בריא לחלוטין. כשביום ראשון בבוקר הרופא בישר לי שאני חולה בנגיף, הייתי בשוק. הייתי בטוח שהוא צוחק, אבל אז הוא התחיל לדבר איתי על בידוד למשך 14 ימים והעובדה שעליי להתרחק מהילדים, אז הבנתי שהוא לא צוחק".

כיצד נראים חייו מאז החל בבידוד: "למזלי המשפחה יכולה להישאר איתי בבית, אבל אין בינינו מגע. אני גר בקומה נפרדת מהם. חוץ מזה, הכל די פשוט ואני לא סובל משום סימפטום, אני ממשיך כהרגלי ואפילו מתאמן בבית. קיבלנו תכנית עבודה ואני מקפיד עליה, אני אפילו יוצא לגינה שלי עם מסכה על הפנים כדי להתאמן. חוץ מזה אני רואה המון סרטים, יש "נטפליקס" ואני משחק הרבה בקונסולה וקורא".


מנגאלה במשחק נגד אטאלנטה באיטליה (Marco Luzzani/Getty Images)

על הטיפול בהתפרצות הקורונה בספרד: "אם אני לא סובל משום סימפטום ואובחנתי כחולה, זה אומר שיש עוד המון כמוני. אני רואה תמונות של מסעדות, פארקים וחושב לעצמי על הבעיה בכך. אנשים צריכים להבין שגם אם אתה לא בסכנה, אתה עלול לסכן אחרים. הורים, סבים וסבתות, אפילו צעירים – אף אחד לא חסין לחלוטין. באופן פוטנציאלי, כולם בסיכון. גם אם אתה לא סובל מתסמינים ואתה לא בסכנה, אתה מסכן אחרים. אני דוגמה לכך. מה שקורה באיטליה יגיע אלינו, זה לא צחוק! אסור לנו לצאת לפארקים וליהנות, יש מציאות והיא שעלינו להישאר בבית ולא לצאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי