אין כדורגל? יש פיפ"א 20: יצא לדרך טורניר הליגה הספרדית

לוקאס פרס
לוקאס פרס | טוויטר

בניסיון לבדר את האזרחים בבתים ולגייס כסף למאבק בקורונה, כל קבוצה ב"לה ליגה" שלחה נציג לתחרות בפלייסטיישן. לוקאס פרס שיחק וכבש עם עצמו רביעייה. את מי שלחו ברצלונה וריאל כנציגים? כל הפרטים בידיעה

(גודל טקסט)

בזמן שעולם הספורט מושבת, בספרד העלו רעיון מעניין מאוד והערב (שישי) גם השיקו אותו ונחלו הצלחה מסחררת. אם אין כדורגל והאוהדים לא יכולים אפילו לראות את קבוצתם האהובה כשהם מקפידים על בידוד בביתם, אז לפחות שיראו את השחקנים האהובים עליהם משחקים. לא על כר הדשא, אלא על מסך הטלוויזיה.

טורניר הפיפ"א של הליגה הספרדית נפתח והיום נערכו שלושת המשחקים הראשונים – בטורניר שמעבר למטרתו להעביר את הזמן בבידוד, גם מגייס תרומות שיועברו כולן לטובת הטיפול בנגיף הקורונה. ביום הראשון גויסו למעלה מ-7,000 יורו. למעשה, כל קבוצה בספרד שלחה את אחד משחקניה בתור נציג המועדון בתחרות. ברצלונה שלחה את סרג'י רוברטו, ריאל מדריד את מרקו אסנסיו, אתלטיקו את מרקוס יורנטה, סביליה את סרחיו רגילון, ולנסיה את קרלוס סולר וכך כל קבוצה את הנציג שלה. הערב התחרות יצאה לדרך ונערכו שלושת המשחקים הראשונים.

אגב, באנגליה עשו ניסיון דומה הערב ואמנם זו לא ליגה אלא משחק בודד, אבל דרבי לונדוני בין ראיין ססנסיון מטוטנהאם למיקאל אנטוניו מווסטהאם הסתיים ב-0:2 לזכות התרנגולים.


ובחזרה לספרד. המשחק הראשון הפגיש בין אייטור רויבאל מלגאנס מול פדרו פורו מוויאדוליד. בטבלה האמיתית של "לה ליגה" לגאנס במקום הלפני אחרון, אבל הנציג שלה לא רק כבש את השער הראשון בטורניר, אלא גם ניצח 3:5 ומחר יפגוש את רובן גארסיה מאוסאסונה בשמינית הגמר. 

במשחק השני שנערך הערב, לוקאס פרס מאלאבס פגש את קווין ואסקס מסלטה ויגו. כמובן שכל שחקן בחר בקבוצתו ולוקאס פרס כבש עם לוקאס פרס לא פחות מארבעה שערים בדרך לניצוחן 1:5 ולמקום בשלב הבא מול קרלוס קלרק מלבאנטה. 


במשחק השלישי והאחרון שנערך היום, אדריאן אמברה מאספניול התמודד מול אדוארו אספוסיטו מאייבר. הסיפור הוכרע בשלב די מוקדם, כאשר אספוסיטו ירד למחצית ב-1:4 מהדהד. אמנם עד הסיום הצליח אמברה לצמק, אבל זה הסתיים ב-6:3 וכך נקבע היריב הראשון של סרג'י רוברטו, שחקן ברצלונה. מרקו אסנסיו מריאל מדריד ישחק מחר מול חוסה אנטוניו מרטינז מגרנאדה

עוד במשחקי מחר, אדנן ינוזאי מריאל סוסיאדד יפגוש את מרקוס יורנטה מאתלטיקו, סרחיו רגילון ישחק מול גורקה גורוסטה מאתלטיק בילבאו, בורחה אילגסיאס מבטיס ישחק נגד ג'ייסון מחטאפה ובמשחק הנותר מאנו מורלאנס מוויאריאל ישחק מול קרלוס סולר מוולנסיה. הקבוצה היחידה מ-20 קבוצות הליגה הספרדית שלא נרשמה לתחרות היא מאיורקה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי